דף הבית / הכול על הקורונה / מה התחזית לגבי הקורונה?

מה התחזית לגבי הקורונה?

שאלה: התפרסמה לאחרונה חוות דעת מדעית בנוגע להתפתחויות במוטציות של הקורונה. מדברים על שלושה תסריטים אפשריים. תסריט ראשון אומר שהמוטציות יהפכו קטלניות הרבה יותר. תסריט שני אומר שהמוטציות יהפכו עמידות בפני החיסונים והתרופות שאנחנו מכירים היום. והתסריט השלישי אומר שהמוטציות יהפכו מסוכנות פחות ויגרמו לאדם רק להתקררות. עוד כשפרצה המגפה אמרת שהיא עומדת להישאר איתנו לזמן ארוך ולהתפתח עם מוטציות וכולי, מה עומד להיות בעתיד עם הקורונה לדעתך?

תשובתי: אני לא מסתכל על הקורונה בלבד. אני מסתכל על כל התהליך שאנחנו עוברים. התהליך שהאנושות עוברת, היא צריכה בסופו של דבר להתפתח לכיוון תוכנית הבריאה שאותה אנחנו לא כל כך מבינים ולא מכירים, אבל ודאי שיש תוכנית וחוקיות לאותה מערכת הטבע. בתהליך הזה עלינו להתקדם כמו הדומם, הצומח והחי על ידי לחץ, הטבע מפתח אותם בלי לשאול את פיהם. בני אדם צריכים להתחיל לעכל את תהליך ההתפתחות והזרימה שבה אנחנו נמצאים, ולהשתתף בו מרצון בכך שנסכים עם תהליך ההתפתחות הזו ונרצה בה. ואז נקל על עצמנו בהרבה את התהליך והרגשת ההתפתחות.

שאלה: איך אתה מגדיר את הדרך הנכונה שעלינו לצעוד בה?

תשובתי: התקרבות בינינו עד אהבה, זה מה שהטבע רוצה. הטבע נמשך לחיבור, לאיחוד של כל החלקים בטבע. מהמפץ הגדול, מהמקור שלנו שכולו מגיע מאינסוף חלקיקים בדרגות הדומם, הצומח, החי, המדבר, שמתאספים ומתחברים יותר ויותר וכך מתפתחים, אבל בינתיים הם מתפתחים בצורה אגואיסטית בלבד. בהתפתחות הזאת יש את דרגת המדבר, דרגת האדם, שיש לו יכולת לאסוף את כל הפרטים האלה למערכת אחת ולהביא את המערכת להזדהות עם הבורא.

שאלה: מה הקשר לקורונה?

תשובתי: הקורונה באה כדי לנענע אותנו. אנחנו נמצאים בתוך תוכנה והתוכנה הזאת צריכה להוביל אותנו למצב מיוחד וסופי, מצב שבו כולנו מחוברים, החל מאטומים בדידים, וכל הכוכבים, כל הגלקסיות, והכול נעשה על ידי בני האדם הקטנים, האומללים, שקיימים על פני כדור הארץ עם הרצון האגואיסטי שבהם, ודווקא על ידו הם יתקשרו ביניהם בחיבור ובאהבה.

 

מתוך התוכנית "מבט פנימיאקטואליה בראי הקבלה", 27.9.2021

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest