דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / "עשיריות" / מי בוחר את החברים בעשירייה?

מי בוחר את החברים בעשירייה?

שאלה: יש חוק הטרוגניות במערכות תקשורת, לפיו אנשים צריכים להיות שונים. אם הם זהים, הם מנטרלים זה את זה, חיבור של אנשים מנוגדים הוא אחד מעקרונות התקשורת הבסיסיים, האם עלינו לבחור אנשים לעשירייה כך שיהיו שונים?

תשובה: לא, בשום מקרה, הטבע עושה את זה .אנחנו אפילו לא יודעים איך אנחנו מוצאים את עצמנו בקבוצה ששואפת למטרה רוחנית, ועלינו לקבל אותה כסביבה שבה אנחנו יכולים להתפתח בה בצורה נכונה.

שאלה: נניח, קיבלתי קבוצה של 200 אנשים כדי לחבר ביניהם, מטבע הדברים, הם אנשים שונים באופיים, במעמדם וכו' האם עלי לערבב אותם באופן ספונטני או לראות מי עובד איפה, מי למד איפה, מה ההשכלה שלהם, ולנסות להתאים אותם במאפיינים שלהם?

תשובה: קודם כל, עליך להעביר להם קורס התחלתי כללי, כדי שהם יקשיבו, יסתכלו, יתקרבו, כמו שאומרים, ירחרחו אחד את השני ואז בהדרגה הם באופן טבעי יתחלקו לקבוצות מסוימות, כי באופן טבעי אנשים נמשכים או מתרחקים זה מזה, הם מתחברים זה לזה על פי ההשראה הפנימית שלהם. אל תכריח אותם להתחבר יש לתת הזדמנות לחיבור להתחיל במעשים הנכונים, ואז יהיה ברור מי מהם נע אחד כלפי השני, למי נוח יותר עם מי, כך המשך התהליך יהיה בתנאים גבוהים יותר.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "מיומנויות תקשורת", 21/08/2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest