דף הבית / המשבר ופתרונו / המהפכה האחרונה תהיה פנימית

המהפכה האחרונה תהיה פנימית

שאלה: מה לעשות, אם קשה לי לדבר עם אנשים ואני לא יודע כיצד להעביר את שיטת החיבור לאדם שאיתו אני משוחח?

תשובתי: לא יכולים להיות שום קשיים, מפני שאנחנו מסבירים לאנשים כיצד אפשר לצאת מהמשבר. אם בעולם לא היו כאלה צרות ובעיות, אז לא הייתה לנו אפשרות לגשת אליהם.

אבל מיום ליום, העולם במהירות מאיימת, נכנס לבעיות יותר ויותר גדולות, לתוך תוהו ובוהו. אף אחד אינו יודע מה יקרה היום ומחר.

במצב כזה אנחנו פשוט חייבים לצאת אל העולם ולספר מדוע זה קורה. כי זה הרי נעשה במכוון מצד הטבע שלוחץ עלינו. אנחנו כל הזמן התפתחנו תחת הלחץ שלו וגם עכשיו הוא לוחץ עלינו כדי שנמשיך את ההתפתחות שלנו.

אבל הפעם ההתפתחות שלנו צריכה להתרחש על ידי כל מיני מלחמות. ונגד מי אנחנו יכולים היום להילחם אם כולנו נמצאים באותה הצרה. לא יעזור כלום אם אנחנו נתחיל להילחם זה בזה, כי אין לנו מה לכבוש. אתה רוצה לחיות באיזו שהיא מדינה, אז בבקשה, תחייה!

היום לאנושות אין כאלה בעיות שאפשר היה לפתור אותן בצורה ארצית. אין לנו את הכלים שעל ידם אפשר לתקן את המצב. כי אנחנו כבר השתמשנו בכל האמצעים שישנם בעולם הזה, אבל בכל זאת רע לנו. האנושות נמצאת בבלבול, אם אנחנו עושים מהפכה נגד מישהו אז אנחנו מזיקים לעצמנו.

המהפכות לא עוזרות, אלא רק הורסות את אותה המדינה, כפי שרואים בדוגמה של האירועים האחרונים באוקראינה והתוצאות של "האביב הערבי", גלים של הפרות סדר שעברו על העולם הערבי. אין לנו כלים כדי להיטיב למצבנו. הטבע מחייב אותנו לעבור מפעולות חיצוניות לפעולות פנימיות ולשנות את עצמנו.

דווקא את זה אנחנו צריכים להסביר ולפרסם לכולם: היציאה מהמשבר אפשרית רק על ידי מהפכה פנימית בתוך האדם, ולא מהפכות חיצוניות. זהו המסר שלנו שאיתו אנחנו יוצאים לאנשים. יש לנו שיטה לשינוי האדם, שעל ידה הוא לא רק ישיג חיים שלווים בעולם הזה, אלא יגלה מימד אחר לגמרי, נצחי ושלם, בנוסף למימד שבו הוא חי עכשיו.

והתוספת הזאת תהיה כל כך משמעותית, עד שהוא כאילו יתנתק מהחיים החומריים הללו ויחיה כולו בעולם הרוחני מבלי להרגיש חיים ומוות של הגוף הפיזי שלו. הוא מתעלה מעליו בהרגשת הקיום הנצחי.

לכזה מצב אנחנו צריכים להגיע וכמובן, שבדרך אנחנו פותרים את כל הבעיות, הספקות והשאלות. זוהי השיטה היחידה שמאפשרת לצאת מהמשבר שרק ילך ויתרחב יותר ויותר. אני מאחל לכולם להבין כמה שיותר מהר שזוהי הדרך היחידה.

מתוך שיחה על "חשיבות ההפצה", 10.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מי ינצח: השנאה או הצורך הקיומי?
מהפכה רוחנית בכל העולם
מ"חיבור עממי" לגילוי הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest