דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / תתחילו לעבוד עם אנשים!

תתחילו לעבוד עם אנשים!

שאלה: איך אפשר לראות בצורה יותר חדה ובולטת את ייחודיותו של הבורא בכל מה שסובב אותנו?

תשובתי: העניין הוא, שאנחנו במשך שנים עסקנו בתיאוריה והרגשנו במקצת כל מיני שינויים פנימיים בתוכנו, בינינו. אבל הם היו חיצוניים, מעורפלים, לא חודרים לתוך הרגשות והבשר שלנו.

עכשיו, כאשר אנחנו יוצאים להפצה חיצונית, אנחנו מתחילים לתפוס באופן רציני את ההשפעות האלה עלינו, את ההשפעה שלנו על האחרים, ובזה לדחוף את עצמנו להרגשה חדה וממשית של הבורא.

תשמע מה שאומרים החברים שלנו על ההתרשמויות והתפעלויות שלהם מההפצה, כיצד לפני כל יציאה, לפני כל אדם, הם צריכים להכין את עצמם פנימית כדי לגלות אותו. זה נחוץ ביותר! אחרת, שום דבר לא היה מצליח להם. וכאן הם מרגישים שהם צריכים להתחבר עם הקבוצה, הם צריכים לקרוא איזה קטע לפני שמתחילים את העבודה עם אדם אחר, הם צריכים לכוון את עצמם בצורה נכונה.

כל אחד זקוק לזה שבתוכו יהיה איחוד הקבוצה, שבאיחוד של הקבוצה יהיה הבורא, כדי לרכז את כל זה בתוכו ואת הכוח הזה של הבורא שעובר דרך הקבוצה ודרכו, ושהוא יוכל לכוון את זה על האדם, ושהוא מייד יקבל את כל מה שהוא רצה להעביר לו, אפילו ללא מילים.

הם רואים בעליל כיצד זה קורה, מפני שכולנו מתחלפים בינינו באנרגיה. התקשורת המילולית שלנו היא חיצונית בלבד. בכל מקרה בפנים, בכל המבנה שלנו, אנחנו מהווים כלים רוחניים: הרצון שלי, הרצון זר והאור שבינינו, שאותו אני יכול להעביר לאחר, להפוך להיות מוליך של האור. לכן אנחנו נקראים "מעבירים", צינורות מעבר של האור העליון לכל האנשים.

אם אתם תשבו במקום אחד, אז שום דבר לא ייצא לכם. תצאו ותתחילו לעבוד עם אנשים, אז אתם תראו בפועל ובאופן חד מה מתרחש.

מתוך שיעור בשפה הרוסית בנושא "שאלות ותשובות", 25.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מדוע התקופה שלנו כה מיוחדת?
אל תשפוט את הסוף לפי ההתחלה
סוד ההצלחה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest