דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תשעה שלבים בדרך לאיחוד. נקודה מס' 9

תשעה שלבים בדרך לאיחוד. נקודה מס' 9

במסגרת ההכנה לכנס האינטגרלי

מחנכים אינטגרליים.

אנחנו מגלים, שהייעוד שלנו הוא לא לקיים את הקשר שלנו עם הבורא, ושאנחנו לא זקוקים לקהל הרחב כדי לשמור על "כדור הפטל", אלא אנחנו זקוקים ל"כדור הפטל" כדי לשרת את הקהל הרחב. ודווקא על ידי הגילוי הזה אנחנו מקרבים את גמר התיקון.

זה מאפשר לנו לראות את האינטגרליות, הקשרים והערבות שבטבע. אנחנו מתחילים לקבוע את היחס שלנו לקהל הרחב: עד כמה אנחנו זקוקים לו כי בלעדיו אנחנו לא יכולים לעשות נחת רוח לבורא, ועד כמה הבורא רוצה באנושות ולא בנו.

כך אנחנו משיגים את הייעוד שלנו, ונעלמים.

"ממלכת כוהנים", זה כאשר אתה לא קיים. אתה משרת את הקהל הרחב, משרת את האנושות כולה ומשרת את הבורא. ובזה אתה רואה את תפקידך האלמוני. אין לך חלק ונחלה בשום דבר, אתה בסך הכול החוליה המקשרת, צינור, רכיב העברה. וזה טוב, מפני שבזה אנחנו יכולים באמת להיות קרובים לטבע של הבורא.

אנחנו צריכים להציג ולתת דוגמה לעולם, ועל ידי הדוגמה הזאת להעביר לו את המצב הרוחני שאותו השגנו. אפילו שזה בינתיים הצד ההפוך של המצב הרוחני, אבל אם אנחנו נצליח להסב את העולם עם הפנים אלינו, אנחנו נוכל להפנות את הפנים לבורא. בזה שנסתובב לעולם עם האהבה, אנחנו נוכל לפנות באהבה גם אליו. על זה נאמר: "מאהבת הבריות, לאהבת הבורא". וכדי לסובב את העולם עם הפנים אלינו, צריך לעורר את האנשים להבנה הנכונה של סולידאריות איתם. לשם כך צריך להעביר במילים את המתח הפנימי. המילים צריכות להיות מאוד ברורות ועמוקות. רק כך אנחנו נוכל להתכלל במעגל החיצון, באמת להתחבר איתם. ואז אנחנו נקבל את התוספת הדרושה שתעזור לנו לעלות ולהיכנס למדרגה יותר עליונה.

המחנך האינטגרלי הנכון להתפתחות הרוחנית צריך לעורר את ההתפתחות הזאת בתלמיד. אם אנחנו נצליח להגיע לליבם של האנשים, אז דווקא אותן החוויות וההתרשמויות שאנחנו נעורר בקהל הרחב יאפשרו לנו לגדל את "כדור הפטל", להגביר ולחזק את נקודת המגע עם הבורא ולהרגיש אותו.

נאמר: "מכל תלמידיי השכלתי". אנחנו עוד נבין, למה מתוך הקשר עם התלמידים האדם יכול ללמוד יותר מאשר מהמורים.

ידיעות קודמות בנושא:
תשעה שלבים בדרך לאיחוד. נקודה מס' 6
תשעה שלבים בדרך לאיחוד. נקודה מס' 7
תשעה שלבים בדרך לאיחוד. נקודה מס' 8

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest