דף הבית / מיתוסים על חכמת הקבלה / תשובות למתנגדים לחכמת הקבלה

תשובות למתנגדים לחכמת הקבלה

שאלה: איך אתה רואה את המתקפות עליך ועל חכמת הקבלה?

תשובתי: בעין יפה. לא פלא שלאחר 2000 שנות הסתרה, חכמת הקבלה מתגלה בקושי רב, בכך שהיא יוצרת סביבה מתנגדים שמאוחדים ביניהם באי ידיעה מוחלטת בנושא. לכן החלטתי על ידי התשובות שלי לערוך תוכנית חינוכית בחכמת הקבלה, כדי שאלה שמתבטאים נגדה יבינו את מהות השגותיהם והתנגדותם. התשובות עבורם הן לא שלי, אלא של מקובלים גדולים, אם הם כמובן רוצים להבין.

חכמת הקבלה כוללת בתוכה את כל הבריאה, את העולמות העליונים ואת העולם הנמוך ביותר שלנו, עם כל המילוי שלהם. מה גם שכל המבנה הזה אינו מתגלה בחלקים אלא כולו יחד, רק שקנה המידה שלו הולך וגדל בהדרגה ב-125 מדרגות. לכן רק מי שמשיג את העולם העליון, יכול לדבר על חכמת הקבלה ומי שלא משיג אותו, בכלל לא יכול לתאר לעצמו שום דבר, כי הוא לא מבין אף מילה בכל מה שכתוב בספרֵי חכמת הקבלה. גם אם הוא לומד אותה 20 שנה, אבל עדיין לא השיג את הגילוי של העולם העליון, הוא לא מבין כלום בחכמת הקבלה.

אבל הדור שלנו הוא מדהים, מסתבר שכולם בקיאים בצורה טובה מאוד בחכמת הקבלה, ולא משנה אם הם דתיים או לא. בטלוויזיה מקרינים תוכניות על קמעות, לחשים, חוטים אדומים, סמלים להצלחה, ואומרים שזו חכמת הקבלה, וגם היהודים האורתודוקסיים מדברים על זה. ככל הנראה, דווקא בצורה כזאת תתגלה החכמה הזאת, אודות הדרגה הבאה של האנושות.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest