דף הבית / אקטואליה / תשובה לטרור, חלק ה' – התנאי להשגת שלום

תשובה לטרור, חלק ה' – התנאי להשגת שלום

הערה: אתה אומר שהתשובה לטרור צריכה להיות חיזוק היסודות של העם היהודי, אבל אני חושב שהטרור ייפסק רק כשניצור שתי מדינות בין הים והירדן.

תשובתי: זה פתרון לא ריאלי, אפילו מנקודת מבט חומרית נטו אנחנו רואים שאין לנו עם מי לדבר על הסכמי שלום, ועל אחת כמה וכמה זה לא פתרון אם נסתכל על המצב ממדרגה רוחנית גבוהה יותר. צריך לקחת בחשבון שהעולם יתקדם לאיחוד, בין אם אנחנו רוצים בזה ובין אם לאו. אנחנו נצטרך בסופו של דבר, להתחבר עם שכנינו הערבים, בדרך של אור, אחישנה, "בזירוז הזמנים", או בדרך של ייסורים, "בעיתו".

נניח שלפי ציר הזמן, הוקצה לנו עשרים שנה כדי להשיג שלום מלא עם הערבים. אז בוא נעריך בצורה ריאלית את הסיכויים שלנו: האם אפשר לעשות את זה בפרק הזמן הזה או לא? האם יש עם מי להגיע להסכם שלום? האם הערבים מסכימים לזה? הם לא מסכימים לאף תנאי חוץ מאחד: שגם אנחנו נהפוך למוסלמים וששלטון הח'ליפות ישרור בכל המזרח התיכון ובכלל בכל העולם. רק אז הערבים יפסיקו את הטרור.שום פתרון אחד לא יספק אותם. עוד מעט נראה כיצד זה קורה באירופה. הנצרות תיעלם ובכל אירופה, במקום קתדרלות וכנסיות, יקומו מסגדים. לכן עליך לחשוב, אם אתה רוצה שיקרה כזה מצב בישראל או לא. אם לא, אז אין לנו ברירה אחרת, אלא להתחיל ליישם את שיטת חכמת הקבלה. כי מנקודת מבטם של הערבים, לא יכולות להתקיים כאן שתי מדינות, רק מדינת ח'ליפות אחת. צריך להעריך בצורה מפוקחת, האם יש לנו אמצעי אחר להתנגד לזה, מלבד חכמת הקבלה.

מתוך שיעור על המאמר שפרסמתי ב-Ynet "תשובה לטרור – חיזוק יסודות העם", 5.11.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest