דף הבית / אקטואליה / תרומות לארגוני טרור

תרומות לארגוני טרור

שאלה: דו"ח חדש של מכון מחקר ישראלי, חושף שמדינות רבות הנחשבות ידידות של ישראל מזרימות כבר עשור סכומי עתק לארגונים פלסטינים והכסף משמש למימון קמפיינים נגד ישראל. חלק מהארגונים האלה הוצאו מחוץ לחוק על ידי ישראל מכיוון שהם תומכים בפעולות טרור. ייתכן שהמדינות האלה הן קורבן למניפולציה?

תשובתי: השאלה הזו נראית לי שאלה נאיבית, ודאי שכל הממשלות האלו שמחות ורואות בכך אפשרות לתמוך כספית בארגונים שפועלים נגד ישראל, בכך הן מבטאות את הכיוון והמגמה שלהן. לא יכול להיות אחרת כי אנחנו לא מממשים את הייעוד שלנו להראות לכולם שצריכים להיות בחיבור. אנחנו גם לא מממשים את החיבור בתוכנו, אנחנו הרי נציגים של כל אומות העולם. אם נתחיל לעבוד על החיבור בינינו, כביכול נחייב בכך גם את כל אומות העולם להיות קרובות יותר ואת בני האדם כולם להתקרב זה לזה, ואז הם גם יהיו קרובים יותר אלינו בצורה יפה וידידותית. אנחנו לא עושים זאת, ולכן אנחנו גורמים במו ידינו לכך שכל ארגוני הטרור מתרבים ומתחזקים.

שאלה: אומרים שאלה לא המדינות כי הן כאילו ידידות של ישראל, אבל בתוך המדינות יש מוקדי כוח והשפעה שמתגייסים למימון פעולות הסברה וקמפיינים אנטי-ישראלים. האם זה המצב או שכולם נגדנו, גם הממשלות וגם מוקדי כוח?

תשובתי: כולם נגדנו, אני לא רואה ממשלות, ובכלל אף אחד בעולם שהוא בעד ישראל, כי באמת קשה מאוד להיות היום בעד ישראל. אם הייתי אזרח של איזו מדינה, של איזו אומה, גם אני לא הייתי בעד ישראל, כי בישראל עצמה לא מקיימים את התפקיד בקרב כל אומות העולם, ואז לאומות העולם אין יסוד, דחף פנימי, להיות בעד ישראל. אנחנו בעצמנו קוברים את עצמנו.

שאלה: אולי האזרחים של אותן מדינות לא קמים ומתלוננים על השימוש בכספים שלהם כי הם לא יודעים לאן הכסף מגיע. אם הם היו יודעים, אתה חושב שמשהו היה משתנה?

תשובתי: לא. אתה חושב שאפשר לעבוד נגד סיבה רוחנית באמצעים גשמיים? זה לא יעזור. עזרה יכולה לבוא רק מתוך עם ישראל, מתוך החיבור בעם. ואז מתוך החיבור בעם, נוכל להשפיע לחיבור בין כולם. בין כל העמים, וכל המדינות בכל האנושות. אם אנחנו לא עושים זאת, שום דבר לא יעזור לנו, ישנאו אותנו יותר ויותר. אנחנו עכשיו רק בתחילת הדרך, ועוד נראה עד כמה השנאה כלפינו תעלה תגדל.

 

מתוך ישיבת כתבים, 16.12.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest