דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תצטרפו לדרך הטובה

תצטרפו לדרך הטובה

שאלה: אם אדם כל הזמן רואה ערוץ 66 ובכל זאת לא מבין את המהות של שיטת החיבור, האם צפייה כזאת מביאה לו תועלת?

תשובתי: אני מסכים עם זה שהערוץ שלנו עדיין לא מושלם ולא ממש נגיש להבנה של כל אדם וזקוק להשתכללות ולשיפור. אבל כמה שלא נשתדל לעשות את זה, אנחנו תמיד הולכים באיזו השהייה.

כי עובר זמן עד שאנחנו שומעים, מתחילים להבין, משתדלים לממש בינינו, לומדים, מבררים את התופעה הזאת, נמצאים בתוכה, עובדים עם החומר החדש, עם הרגשות חדשות. ורק אחר כך אנחנו יכולים לממש את זה בערוץ שלנו. זה לא מתרחש מיד, ובינתיים הקהל גדל.

אנחנו כבר מזמן מדברים על הנחיצות בחיבור, וקהל הצופים מתחיל לאט לאט להסכים. אבל עדיין אין הרגשה שהחיבור הוא הפתרון לכל בעיה, ודרך הפירוד והריחוק שלנו אנחנו רואים את העולם החומרי הזה, ודווקא כשמחברים את כל התפרים בין הלבבות שלנו, אנחנו נראה את העולם העליון. אנחנו בינתיים לא תולים בזה את כל התקוות הגשמיות והרוחניות שלנו, זה לוקח זמן.

ודאי שאנחנו צריכים כל הזמן לשפר את הערוץ שלנו. ואנחנו משקיעים בזה המון זמן ומשאבים.

שאלה: אם אדם צופה בערוץ 66, האם הוא הולך בדרך "אחישנה" או לא?

תשובתי: כן, זה בטוח! אנחנו צריכים להשתדל שהערוץ שלנו יהיה מושך, מעניין, מובן, יותר מרתק ממשחקי הגביע העולמי בכדורגל או מאיזו סידרה.

אבל אפילו כבר עכשיו, אם הצופה מסתכל ולא מבין שום דבר, הוא כבר משתתף בחיבור הכללי. כי יש קבוצה, יחד איתי, ועוד הרבה כוחות עליונים, שמחוברים לשידור של ערוץ 66. לכן כל צופה שרואה ערוץ 66 מתחבר דרך הערוץ לקצה חוט שקושר את העולם שלנו עם העולם העליון, באופן יותר חזק ויותר טוב שהוא לא יוכל למצוא בשום מקום. ובכלל אין יותר בשום מקום כזה קשר.

ודאי, שאם האדם לא רק רואה את הערוץ, אלא גם משתתף בסדנאות ו"שולחנות עגולים", אז הוא מזרז בצורה חזקה את ההתקדמות שלו. אחד יכול לטוס בטיל, אחר במטוס והשלישי לרכוב על חמור. אבל בכל מקרה, זו התקדמות לקראת הטוב.

מתוך ההכנה לשיעור 03.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
השכר הוא השפעה
חיבור עם מילוי
ללמוד לאהוב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest