דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תעזרו לי להתעורר מהחלום הזה

תעזרו לי להתעורר מהחלום הזה

במצב הסופי אנחנו צריכים לחזור לאותו המקום שממנו יצאנו מלכתחילה, המקום שבו היינו דבוקים יחד, כאיש אחד בלב אחד.

נברא רק רצון אחד. וכשהרצון הזה התחלק לחלקים, החלוקה הזאת פועלת רק ביחס אלינו. רק אנחנו מרגישים אותה בצורה כזאת. אך כשאנחנו חוזרים בחזרה לאותו המצב של האיחוד, אנחנו מרגישים כאילו היינו בתוך חלום. כל החלוקה הזאת והעולם הזה, כל המציאות, חוץ מעולם אין-סוף, נתפסת על ידינו כחלום.

כשירדנו מעולם אין סוף לעולם הזה, דרך חמישה עולמות, חמש העלמות, בכל פעם איבדנו במקצת את הרגשת המציאות, בדומה לאדם ששוקע בהדרגה בשינה, עד שהוא נרדם לגמרי. ועכשיו, בדיוק באותו האופן, אנחנו צריכים להתעורר מהשינה.

אך המצב היחידי והמושלם הזה קיים גם עכשיו, ואנחנו חיים בתוכו. עלינו רק לגלות שאנחנו רק חולמים על כך שאנחנו מחולקים, ולנער מעלינו את החלום הזה. לכן אנחנו צריכים להבין שרק נדמה לנו שאנחנו כביכול דואגים לאחרים כשאנחנו רוצים להביא להם שמחה והתפעלות. ולמעשה, ניתנה לי הזדמנות לעבוד בצורה כזאת על עצמי. רק שאת עצמי קשה מאוד לעורר, וחוץ מזה, במקרה כזה לא יכולה להיות לי מטרה אחרת חוץ מהמטרה האגואיסטית הקטנה של העולם הזה.

לכן ההשפעה לחברים, העלאת מצב הרוח שלהם, בעצם מחזירה אותי לאותו מצב של איחוד וחיבור. אני דואג על החלק של הנשמה שלי, כשאני משתוקק להתחבר עם כל שאר החלקים, עם כל הנשמות. דווקא כך צריך כל אדם לקבל את המשימה שלו, ובכך שהוא מבצע אותה, הוא מממש את הנשמה שלו.

מתוך שיעור על ההכנה לכנס בניו ג'רזי, 22.03.2011

ידיעות קודמות בנושא:
משחק בחיים האמיתיים
אז היכן ה"אני" האמיתי?
מהחצר האחורית של הבריאה – למרכזה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest