דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / תנו לי מיליון איש!

תנו לי מיליון איש!

דעתה של מדענית-המדינה הדסה פאלק: "תמיד, בכל מקום, כולם רוצים מיליון: "צעדת המיליון של גברים שחורים", "צעדת מיליון התומכים בקדאפי", "צעדת המיליונים האנטי-ישראלית" במצרים, "צעדת המיליונים" במינסק, בכל מקום הגיעו קרוב ל-100 אלף.

עכשיו גם בישראל מדברים על "צעדת המיליון", אבל כל אוכלוסיית ישראל מונה 7.7 מיליון בני אדם. אם נוריד מזה את הערבים, הרוסים, הילדים והזקנים, יישארו בערך שני מיליון, כלומר כל שני יבוא?

ובשביל מה צריך לערוך חזרה לקראת הפגנה שאליה העם יוצא באופן ספונטני? אם זו חזרה, סימן שזה כבר לא עַם אלא אספסוף.

ישראל ניצבת בפני סיבוב נוסף של טרור, ולפני מלחמה. מסביב לגבולותיה מתרחשות "מהפכות עממיות". חוסר היציבות הפנימית הקטנה ביותר , תגרה בקלות את החיצונית.

מטרת "מנהיגי" המהומות היא לא שינויים חיוביים אלא מהפכה. העולים מרוסיה יודעים כיצד זה מתחיל ובאיזה אופן נוראי זה מסתיים, ולכן הם לא נמצאים שם. כל מהפכה מסתיימת בצורה מוצלחת רק עבור מארגניה, אבל לא עבור ההמונים".

התייחסותי: כל ההיסטוריה מלמדת אותנו להתנזר משימוש בכוח ולנהל את המאבק מסביב לשולחן. זה טוב שהעם עומד מאחוריך, אבל רק כדי להושיב את הממשלה ליד שולחן הדיונים יחד איתך, לבירור בדרך טובה יותר. וחוץ מזה, כדאי לברר תחילה: "מי המזמין?", "מי המבצע?". הרי רק אדם נאיבי מניח שבעולם שלנו קורה משהו באופן מקרי!
ידיעות קודמות בנושא:
עושים ביזנס ממהפכות. האם ישראל הבאה בתור?
על ידי הערבות אפשר להשיג הכול
כלכלה או משהו גדול יותר?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest