דף הבית / אקטואליה / תמיכת אירופה בארגוני טרור

תמיכת אירופה בארגוני טרור

שאלה: לפני פחות משנה ישראל הכריזה על הארגון הפלסטיני "אל-חאק" כארגון טרור, לאחר שהשב"כ חשף את הקשרים האישיים בין העמותה המגדירה את עצמה כארגון זכויות אדם לבין החזית העממית לשחרור פלסטין. כתוצאה מכך האיחוד האירופי הפסיק לממן את הארגון.

לאחרונה האיחוד האירופי חידש את המימון לעמותה שיזמה עצומת ענק הקוראת לחיסולה של מדינת ישראל. בעקבות החלטת האיחוד האירופי, תשע מדינות אירופאיות הודיעו כי יחדשו את המימון לארגונים שישראל הגדירה כארגונים תומכי טרור. הן פרסמו הודעה משותפת בה הם מבהירים כי בכוונתם לחדש את הסיוע הכללי גם ל"אל-חאק" וגם לארגונים נוספים. הטענה היא שלא התקבל שום מידע מהותי מצד ישראל שיצדיק בחינה מחדש של המדיניות של אותן מדינות, בישראל כמובן טוענים ההיפך. למה כל כך דחוף למדינות אירופה לממן את הארגונים האלה דווקא עכשיו? האם חסר למי לתת כסף?

תשובתי: זה לא שייך. אנחנו פשוט לא מתקדמים לחיבור לפי התנאים שהבורא נותן לנו בעולם. אנחנו רואים שיש אפשרות להפיץ את שיטת החיבור, ואם היינו מפיצים את זה, אם היינו מדברים על כך יותר, אם זה היה נשמע ממנהיגי ישראל בכל מקום שאפשר, אז היינו רואים תוצאה אחרת. אם אנחנו לא עושים את המוטל עלינו, אז ודאי ש הצד השני מתגבר מיום ליום, ויש לו על מה לסמוך, כי אנחנו לא עושים את מה שאנחנו צריכים לעשות ולכן הם מתגבשים נגדנו.

שאלה: המצב שהם הכריזו עליו הוא נגד ישראל או לטובת הפלסטינים, או גם וגם?

תשובתי: ודאי שזה תמיד נגד ישראל ולטובת הפלסטינים. או בכלל לטובת כל הארגונים שהם נגד ישראל. המטרה שלהם היא לבטל את מדינת ישראל ולמחוק את היהודים מעל פני האדמה. יש כאן דבר פשוט מאוד, זה או זה. אם אנחנו רגועים ולא אכפת לנו, העיקר לחיות בשקט מהיום למחר, אנחנו נותנים לכל הכוחות הרעים, הפשיסטים, האנטישמים, להתגבר ולהיות נגדנו. וזה טבעי, כי האנטישמיות נמצאת ביסודו של העולם, בפסגה של האגו האנושי. כל העולם פועל לפי האגו עד שאנחנו מתקנים אותו לאהבה ולחיבור.

 

מתוך ישיבת כתבים, 14.7.2022

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest