דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תמונה עם כתמים לבנים

תמונה עם כתמים לבנים

שאלה: מהו הרשימו שמתגלה? מה בדיוק מתגלה לנו?

תשובתי: זה בלתי אפשרי להסביר, מפני שה"רשימו" (הגֵן של מידע) הוא התמונה השלמה של העתיד שמתעוררת בתוכי. בסוף כל השרשרת הזאת של הרשימות קיים הרשימו האחרון ביותר שלי, עולם אין-סוף. ועכשיו מתגלה אחד מהמצבים שמוביל אותי בדרך לעולם אין-סוף, ובו כבר קיימים כל הנתונים, חוץ מהמאמץ והמסך הנדרשים ממני. כשאוסיף את המאמץ והמסך שלי, הרשימו הזה ימומש ויהפוך לתמונת מציאות אמיתית.

מצד אחד, בגֵן-המידע הזה חסר המאמץ שלי והמסך האנטי-אגואיסטי, מהצד השני, הוא כולל את התמונה המלאה של המציאות, חוץ מהחריגה היחידה הזאת. יוצא, שכאילו ברשימו הזה מסתתר הבורא, שמגלה את הרצון שלו כלפי ההשתתפות שלי. כאילו בתמונת המציאות שהוא מראה לי ישנם חלקים ריקים, שאותם אני צריך להשלים בהשתתפות שלי.

אינני מסוגל לממש את הרשימו בפעם אחת. לשֵם כך נדרשת שורה שלמה של פעולות, לפעמים בכמות רבה מאוד. בסופו של דבר עליי לגלות את מלוא מידת ההשתוות שלי וחוסר-ההתאמה בינינו. לכן הרשימו בנוי ומתגלה באופן שאינו מאפשר לי להגיע סתם כך אל התמונה הסופית הזאת. הרי הוא צריך לתת לי את מה שחסר לי!

כשאני משלים את התמונה, אני מוסיף לנקודה הזאת, שהתגלתה בי מלכתחילה, את הבורא כולו. כי הרי המטרה שלנו בכל מדרגה היא להגיע להשתוות עם הבורא. אני מממש את הרשימו כאילו אני עובד ומשלים משהו מחוץ לי, ובכך מעלה את עצמי עד לדרגת הבורא כבר במדרגה הנוכחית שבה אני נמצא עכשיו. זהו תהליך רב-גוני, שבסופו של דבר מביא אותי לשלמות.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "תכונתה של חכמת הנסתר בכללה", 20.01.2011

ידיעות קודמות בנושא:
בין האהבה והשנאה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest