דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / התלונה של כל העולם בתפילה שלנו

התלונה של כל העולם בתפילה שלנו

הקבוצה העולמית שלנו, שקיבצה בתוכה אנשים המשתוקקים לבורא (ישר-אל), יוצאת לקהל הרחב ומפיצה את החינוך האינטגרלי, כלומר, את שיטת החיבור. חיבור, זה התרופה, ההצלה לכל הבעיות, מפני שהדבר היחיד שאנחנו צריכים לעשות לתיקון העולם, זה לתקן את השבירה שלנו.

בדרך כזאת מתחברות שלוש המדרגות: הציבור, הקבוצה, הבורא. התפקיד שלנו הוא להסביר לאנשים שהחיבור והאיחוד ייהפכו את החיים שלנו לטובים יותר. אבל מדוע אנחנו עוסקים בהפצה? מפני שהמדרגות בנויות בכזאת צורה, שללא זה אנחנו לא נוכל לעלות.

למקובלים בדורות הקודמים היה "רשימו" חזק מאוד, ולכן הם היו מוכנים להקדיש את כל חייהם למטרה הרוחנית, בכך שזלזלו בכל השאר. אבל אנחנו לא מסוגלים לזה, יש לנו כזאת עביות, שאנו לא מסוגלים לעלות בצורה כזאת. אין לנו כזה חסרון גדול להשיג דבקות עם העליון, כלומר לממש את הנשמה שלנו. לכן, בדורנו אנחנו צריכים ללכת לתיקון יחד עם כל העולם.

אפילו כדי סתם לעזור לעצמנו, אנחנו זקוקים לכל העולם. במדרגה שלנו אין חסרון המספיק כדי לעלות למצב המתוקן. דרוש לנו כל העולם הגדול כדי לצרף את צעקתו לתפילה שלנו, למ"ן שלנו, וזה יהיה מספיק כדי להעלות את כולם ולתקן. זאת הסיבה שההפצה כל כך נחוצה לנו.

אנחנו צריכים לצרף את תלונתו וצעקתו של כל העולם לתפילה שלנו ולהעלות את זה לעליון, זוהי נוסחה שמקשרת שלוש מדרגות: את הציבור, אותנו ואת הבורא. זאת כל המהות הפנימית של ההפצה.

התפקיד שלנו הוא להסביר לאנשים, שמתוך החיבור אנחנו יכולים לדלות את כל המילויים, כל הכוחות, כל ההצלחה, זו סגולה! ואנחנו צריכים לדעת להביא לכזה חיבור פנימי, ולא סתם ליצור קומונה או קיבוץ. חיבור, זה החוק של הטבע האינטגרלי, ויש לנו את היכולת ליצור חיבור מוצלח שממנו מרוויחים כל המשתתפים.

מתוך שיעור על "תלמוד עשר הספירות", 24.09.2013

ידיעות קודמות בנושא:
רומנטיקנים חסרי תקנה או ריאליסטים
מיליון דולר או האור העליון?
הכול נבנה על רגש

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest