דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תכוונו את עצמכם לגל של הבורא

תכוונו את עצמכם לגל של הבורא

שאלה: כיצד נצא מ"מצרים" בעזרת ספר הזוהר?

תשובתי: אנחנו יוצאים מ"מצרים", מהטבע האגואיסטי שלנו, לא בעזרת ספר, אלא בעזרת כוח ההשפעה והאהבה שאנחנו מזמינים בזמן קריאתו.

מהיכן מגיע הכוח הזה, שמנוגד לעולם האגואיסטי שלנו? הרי בטבע קיים התנאי של "התקרבות – לפי מידת ההשתוות". למשל, אני מייצר במקלט הרדיו את אותו הגל שאני רוצה לקבל מבחוץ.

לכן, אני צריך להוליד בתוכי את תכונת ההשפעה והאהבה, ואז, באותה המידה, אני אוכל להרגיש את הכוח הזה, שממלא בצורה נסתרת את כל העולם.

על ידי איזה אמצעי אני אוכל לתקן את עצמי, לכוון את עצמי, לכייל את התכונות שלי כדי לקלוט את הגל/האור מבחוץ? – בעזרת ספר הזוהר.

כשאנחנו קוראים את הזוהר עם פירוש "הסולם", אנחנו רואים עד כמה הטקסט המקורי של ספר הזוהר והפירוש של בעל הסולם משלימים זה את זה. בהדרגה, תוך כדי תהליך הקריאה, אתה מתחיל להתפעל לא דרך השכל, אלא לרכוש קשר עם האור. האור משפיע עליך ובונה בך בהדרגה את ההידמות אליו.

כך משפיע ספר הזוהר, לכן הוא פשוט נקרא "הספר". בעצם, זה לא נייר עם אותיות מודפסות, אלה התקן מיוחד, שבו אתה משתמש כדי לקשור את המכשיר הפנימי המקולקל שלך עם הכוח העוצמתי החיצון, כדי שהוא יתחיל להתכוון בצורה נכונה לאותו הכוח.

ברגע שהוא משיג השתוות הצורה, הוא משיג את התהודה, את פסגת הרגישות, ומתחיל לקלוט את הגל שמגיע מבחוץ. זה נקרא "לשמוע את דיבורו של הבורא".

שאלה: מי מכוון את "מקלט הרדיו" לבורא?

תשובתי: האור. אתה רק יכול לעזור לו בכך עד כמה שאפשר. אבל לא יותר מכך. כמו תינוק שמשחק, מבלי לדעת מה הוא עושה. הוא מפעיל מנגנון אדיר של ההתפתחות שלו, וגם זה בזכות האור. אך הוא אינו יודע על כך. הוא פשוט משחק, מפני שהוא מוּנַע על ידי ההשתוקקות שמושרשת אצלו מהטבע. ואילו אנחנו צריכים להפעיל את ההשתוקקות הזאת. אבל המנגנון מוכן, אינך בונה אותו.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 10.04.2011

ידיעות קודמות בנושא:
לעשות צעד לקראת הבורא
סגולה – גישה למערכת הרוחנית
מגשמיות לרוחניות !

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest