דף הבית / חכמת הקבלה / שורשים רוחניים / תיאוריית האנטישמיות – חלק ח'

תיאוריית האנטישמיות – חלק ח'

האם היהודים יודעים את המשימה שלהם?

"שאין כאן ב' דעות בהדבר, אשר דבר תכלית הבריאה, מוטלת על כל מין האנושי יחד: כשחור, כלבן, כצהוב, בלי שום הפרש מעיקרה."

(בעל הסולם, מאמר "הערבות")

מטרת הבריאה, היא איחוד כולל. ההתמוססות המלאה זה בזה של כל העמים צריכה להיות חזקה עד כדי כך שלא יהיו שום נטיות הצידה, כדי שבתוכה יתגלה הבורא, הכוח הכללי של טוב ואהבה. המטרה היא אחת, אבל להביא למטרה, יכולה רק קבוצה קטנה שקיבלה את שיטת התיקון.

שאלה: מהי האחדות הזאת?

תשובתי: האחדות, זה כאשר אנחנו מתאחדים למערכת אחת והופכים להיות דומים לטבע הכללי. אנחנו מתחילים להבין שהטבע עצמו הוא אינטגרלי, מחזיק את עצמו בכל הרמות, קיים בשיתוף הדדי מלא עם כוח האהבה, עם השפעה הדדית, בתמיכה הדדית כגוף אחד ויחיד.

שאלה: יוצא, שמכל העמים נוצרה קבוצה נבחרת,שצריכה ליישם בינה לבין עצמה את שיטת התיקון ואחר כך להעביר אותה לכל העמים. האם היהודים ידעו על כך, בזמן שהיו נתונים לפוגרומים גם בימי הביניים וגם בגרמניה הנאצית?

תשובתי: ודאי שלא.

שאלה: למה הטבע מעניש את הנבראים ורוצה, מצד אחד התפתחות הכרתית, ומצד שני לא נותן לאנשים שום ידע על זה?

תשובתי: אנחנו איבדנו את הידע הזה. אנחנו יצאנו מתוכו עוד בימי חורבן בית המקדש השני. התקופה מימי חורבן בית המקדש השני ועד לזמנו של האר"י הייתה שלב של התפתחות חשוכה. אבל החל מהמאה ה – 16, עם הופעתו של האר"י, ואחר כך של הבעל שם טוב ותלמידיו, החלה הפריחה של חכמת הקבלה. היה אפשר כבר להסביר לאנשים במה מסתכמת משימתו של העם היהודי. אבל גם עד היום אף אחד לא רוצה לשמוע על כך.

לכן עכשיו מתגלה הכוח ההפוך והנגדי של הטבע, אנטישמיות מודרנית עצומה. היא לא בעלת אופי דתי, אלא יותר בעלת אופי אנטי ישראלי, אנטי מדיני. אבל זה עניין זמני. בהדרגה היא תקבל תכונות אחרות לגמרי, אנטי יהודיות: אנטישמיות ללא שום תוספת. עכשיו האנטישמיים מתכסים עדיין ביחס נגד מדינת ישראל, וטוענים שהמדינה יוצרת הפרדה גזענית (אפרטהייד). אבל בקרוב כל השנאה תצא שוב החוצה.

בהתאם לזה עלינו להסביר, ובראש ובראשונה ליהודים, שכל זה מתרחש מפני שאנחנו לא מבצעים את הפונקציה ההיסטורית. שום דבר לא יעזור! אלא אך ורק חזרה אליה!

הערה: אם תצא היום לרחוב ותערוך משאל לאנשים, האם הם יודעים מהי משימת האיחוד שלהם? ספק אם מישהו מודע לזה.

תשובתי: דווקא בזה צריכה לעסוק הקבוצה הקבלית שלנו.

שאלה: האם ששת המיליונים של יהודים שנספו בזמן השואה, ידעו על המשימה הזאת?

תשובתי: הם לא ידעו ולא היו צריכים לדעת.

שאלה: אז למה היה יחס כזה כלפיהם מצד הטבע?

תשובתי: כדי לגלות זאת , צריך להשיג את הטבע ואז תראה, למה זה התרחש בצורה כזאת. הטבע לא משחק במצבים ויחסים הדדיים קטנים. המקובלים ידעו מראש, שכך יהיה. והיום אנחנו מניחים, שהכול יכול לחזור על עצמו.

הערה: אם מתייחסים לבורא כטבע חסר רגש, אז הכול מובן.

תשובתי: הבורא, זה החוק המוחלט של הטבע. אין לנו מוצא אחר, אלא להסביר את זה בכל כלי התקשורת האפשריים, בכל השיטות האפשריות, מבלי לשים לב לכל האויבים והשונאים, בראש ובראשונה ליהודים.

מתוך תוכנית טלוויזיה "ניתוח שיטתי של התפתחות עם ישראל", 22.07.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest