תחיית המתים

כל האנושות נמצאת במערכת שדומה לגוף שלנו שמורכבת מחלקים הקשורים ביניהם. החיבור הזה כבר קיים, הבעיה היא רק שהוא לא פועל בצורה הנכונה.

לאחר שבירת הרצונות, כל חלק שבור התחיל לפעול לטובת עצמו. הקשרים ביניהם נשמרו, אך הם הפכו להיות הפוכים לאלה שצריכים להיות, הרי כל אחד כל הזמן רוצה רק לקבל לטובת עצמו.

כך החלק הזה התפתח לאחר השבירה, כשהוא הפך ליותר ויותר גרוע. כיוון שהרצון להנות התפתח יותר ויותר, והיה נראה לאנשים שאף על פי שהקשרים שלהם הם אגואיסטים הם עוזרים להם להתפתח. הכלכלנים חושבים עד עצם היום הזה שתחרות היא דבר טוב ומועיל הרי היא מובילה את האנושות לשגשוג, לפריחה.

אך היא רק נראית מועילה ממבט שטחי, הרי האדם מרגיש את עצמו יותר ויותר נוח בתוך האגו שלו. אך בעצם כל ההתפתחות הזו מיועדת רק כדי לגלות את הרע הטמון באגו שלנו. וכתוצאה מכל ההתפתחות האגואיסטית אנחנו סוף סוף נגלה את זה.

במהלך ההיסטוריה הקשר האגואיסטי בין בני האדם (או בין הנשמות השבורות) כל הזמן גדל. וביניהם, פעם פה ופעם שם, מתחילות להתגלות נשמות שרוצות להתקיים לא בהתאם לכוח הקבלה והתחרות, אלא בהשפעה הדדית, בעזרה זה לזה.

האנשים האלה מגלים שיטה של חיבור אלטרואיסטי חדש שמאפשרת להתעלות מעל האגו בהשפעה לזולת. כשהם מתקנים את עצמם הם הופכים לחלק החיובי של המערכת הכללית. אלה הם אותם המקובלים, אנשים מיוחדים שגילו בתוך המערכת את כוח ההשפעה שבזכותם זורם דם חי לתוך הגוף הכללי, הנשמה הכללית.

מזה הנשמה הכללית מתחילה לקום לתחייה, להתעורר. כל המנגנון הזה מתחיל לקום כביכול מהמיתה. הרי הוא נחרב, ועכשיו מופיעים בו חלקים שמתחילים לקום מחדש כשהם מתקשרים ביניהם.

החלקים האלה פועלים במערכת בצורה יותר ויותר אקטיבית ומחזקים את הקשר ביניהם כשהם מחיים את כל המערכת ומזרימים בה את כוח ההשפעה דרך הקשרים הטבעיים הקיימים בין כל חלקיה: גם הפגומים וגם המתוקנים ואלה שנמצאים במהלך התיקון. בסופו של דבר, כל חלקי המערכת מקבלים הזנה של אנרגיה, התרוממות, מאותם החלקים המיוחדים שמתקנים את עצמם. לכן צדיק נקרא "יסוד עולם".

מכאן רואים אפילו שאם אנחנו לא נעסוק בהפצה רחבה, העבודה שלנו והמאמצים הגדולים להתחבר בינינו, בסופו של דבר, ישפיעו על אותם חלקי המערכת שאינם מסוגלים לגלות את השיטה הזו בעצמם. הרי כולנו נמצאים ברשת אחת, בגוף אחד משותף.

אבל בשביל להאיץ את ההתפתחות אנחנו חייבים לעשות גם הפצה חיצונית.

בעל הסולם כתב על הנחיצות לגלות את חכמת הקבלה במאמר "עת לעשות" ובעיתון שהוא הוציא שנקרא עיתון "האומה". מכיוון שזה עוזר לעורר מהר מאוד את האנשים, מה שתואם לזמננו שהואץ ללא היכר. באופן כזה לכל חלק תהיה הזדמנות להתעורר ולהבין שאנחנו לא במקרה נמצאים במשבר ולא נחרץ גורלנו רק לסבול בצורה פאסיבית כל חיינו. המשבר הוא סימן שאנחנו צריכים כמה שיותר מהר לקבל את שיטת התיקון.

האור, כוח התיקון והמילוי, כוח ההשפעה מוזרם למערכת הכללית רק דרך חלקיה המתוקנים. החלקים המתוקנים של המערכת נקראים ישראל ("ישר- אל") ומספרם כל הזמן גדל, הרי כל פעם חלקיקים חדשים מתעוררים לתיקון. הם נקראים "פנימיות" הנשמה הכללית.

ושאר החלקים שבינתיים לא מתתקנים נקראים "חיצוניות", "אומות העולם". אך בסופו של דבר כולם מתחברים ומגיעים לגמר התיקון.

מתוך שיעור מספר "שמעתי", 15.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
לבנות את הלגו של רסיסי הנשמה
פירמידה של ערבות הדדית
משרתי העם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest