דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / זרקו כבר את הקביים שלכם!

זרקו כבר את הקביים שלכם!

שאלה: למה אתה טוען שהתפתחות המדע הייתה נזק לאנושות, הרי ללא אמצעי הקשר המודרניים לא היינו יכולים עכשיו לעסוק בחכמת הקבלה?

תשובתי: איננו יכולים לתאר לעצמנו כיצד היה נראה העולם אם היינו מתפתחים בדרך הרוחנית, ולא בדרך של קידמה מדעית-טכנולוגית בצורה אגואיסטית. כל מה שאנחנו מנסים לעשות בעזרת המדע והטכנולוגיות הגבוהות והמתקדמות, זה רק פיצוי עלוב של מה שהיינו יכולים להשׂיג בכלים הרוחניים שלנו.

זה כאילו ששוברים רגל, ובמקום לרפא אותה ולהפוך אותה לבריאה, אני מכין לעצמי קביים. ואותו הדבר עם הידיים ועם שאר חלקי הגוף. ובסיכומו של דבר, במקום גוף בריא ונורמלי שהייתי יכול לתקן וליהנות ממנו, אני עמוס באלפי פרוטזות מכל הכיוונים ועוד מתגאה בזה: תראו אילו רגלי עץ אני יכול לעשות! כך נראה כל המדע וההישׂגים שלו…

אנחנו פיתחנו אותו עד לגובה הגשמי, האגואיסטי שלנו, מאחר ולא רצינו להתעלות רוחנית ולעשות את התיקון הנכון. ברגע שאנחנו עוברים לתיקון הפנימי הנכון, אנחנו מפסיקים להרגיש שכל ההישׂגים של המדע המודרני נחוצים לנו. לשם מה אנחנו צריכים אינטרנט כדי לתקשר בינינו, אם היינו יכולים להעביר מידע ורגשות ישר מלב אל לב, ממוח למוח, כמו בצינור רחב ובלתי מוגבל. פשוט איננו רוצים להתחבר כאיש אחד בלב אחד! ואז לא היה לנו שום צורך, בכל החוטים והכבלים האלה בשביל לתקשר.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "חכמת ישראל בערך חכמת חיצוניים", 21.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
האמצעי לרוחניות – מלב אל לב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest