דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תוספת להרצאה מס' 1 – האקדמיה הבין לאומית לקבלה

תוספת להרצאה מס' 1 – האקדמיה הבין לאומית לקבלה

העולם גם כך יגיע בהכרח למצבו הסופי והטוב שנקבע מראש, אבל בתוכנית ההנהגה של הטבע יש אפשרות להגיע למצב הזה בלי הייסורים שדוחפים מאחור, אלא שאנחנו דוחפים את עצמנו קדימה באופן עצמאי והכרתי.

אמנם, במקרה כזה, אנחנו חייבים ללכת קדימה לפני הטבע שלנו, האגו, שהכוונה בכל הפעולות היא על מנת לקבל לעצמו, ולפעול כנגד האגו, שהכוונה בכל הפעולות שלנו תהיה מכוונת למען האחרים, להשפעה.

זה בלתי אפשרי, מאחר והטבע שלנו הוא רק אגואיזם, הרצון בכל דבר לפעול רק למען עצמנו. אבל כדי לתת לנו לתקן את הטבע שלנו, אפילו שנמצאים בו, ניתן לנו העולם הזה שבו אנחנו יכולים לפעול בכך שמרמים את האגו שלנו.

אנחנו יכולים לתת ולהשפיע לחברים, אף על פי שהכוונה שלנו תמיד תישאר למען עצמנו. אנחנו יכולים להתאחד איתם, אף על פי שהכוונה שלנו, המטרה שלנו תהיה להפיק תועלת רק לעצמנו.

אבל אם אנחנו נוהגים כך בזמן לימוד המצב של "השפעה, אהבה, למען אחרים", שמתואר במקורות הקבליים, אז בזה אנחנו מזמינים על עצמנו, מעוררים בתוכנו, את תכונת ההשפעה והאהבה שנקראת האור העליון.

לכן יש לנו צורך בחברים שמכוונים לאותה המטרה ואנחנו צריכים להעריך אותם באותה המידה שהמטרה עצמה יקרה עבורנו, כי בלעדיהם אנחנו לא נשיג אותה.

לכן המשימה העיקרית שלנו היא ליצור כזאת סביבה שתמשוך אותנו בהשתוקקות טובה קדימה, במקום שהייסורים ידחפו אותנו כל פעם מאחור, כפי שכל האנושות הולכת לאותה המטרה בצורה איטית ובייסורים.

ידיעות קודמות בנושא:
ניקוי צינורות בשביל "האור המקיף"
המשחק לא יעזור
ללמוד לאהוב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest