דף הבית / חינוך, ילדים / תהיה מספיק עבודה לכולם

תהיה מספיק עבודה לכולם

שאלה: הארגון שלכם הוא לא כמו שאר ארגוני צדקה, אתם לא מסייעים מבחינה חומרית או פיזית כמו סיוע בבתי חולים, בבתי אבות ובארגוני ילדים.

תשובתי: אין לנו פשוט כוח אדם לזה. ולכן אנחנו מסתפקים בזה שמכינים את האנשים, ובעתיד למעשה את כל המובטלים, את כל אלה שרוצים לעזור, לעסוק בחלוקה צודקת בקרב הנזקקים, בכל מה שנחוץ לקיום. ואחר כך, לאחר אספקת כל הנחוץ לקיום, הדבר הבא בחשיבותו, זה ההשכלה והחינוך האינטגרלי.

לצורך זה אנחנו צריכים להכשיר צבא גדול של מחנכים שיעסקו בזה, מפני שכל השאר, כפי שאנחנו רואים, לא עוזר, מפני שהיום בעולם כבר פועלים חוקים אינטגרליים. ושום פעולות רגילות בסופו של דבר לא יעזרו.

לכן, המטרה שלנו היא ללמד את האדם את שיטת התיקון העצמי, ולא "לתקן" את הטבע הסובב ואת העולם, ואז הוא יצליח בהכול. לכן הארגון שלנו צריך למנות מיליוני מתנדבים שעברו קורסים (הם יכולים להיות מובטלים, עקרות בית, מתנדבים), שיעסקו בהשכלה והחינוך האינטגרלי של האוכלוסייה, על ידי שימוש בכל האפשרויות (רדיו, טלוויזיה, עיתונות, קורסים, דיונים ושיחות, "שולחנות עגולים" וכדומה).

והחלק השני של האוכלוסייה, שתהיה להם עבודה, בכל מקרה יעברו קורסים של חינוך והשכלה אינטגרליים, ואז העבודה שתבוצע על ידם תהיה, כפי שכותב בעל הסולם במאמר "הערבות", שמי שזורע, קוצר ומחלק לחם לאחרים, דומה לכוהן גדול.

מתוך השיחה "רישומים בדרך" מס' 1, 19.06.2012

ידיעות קודמות בנושא:
חברים חדשים של חברה חדשה
העבודה היא מרכז החיים?
עבודה נצחית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest