דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שתמיד תהיה שמחה בלב

שתמיד תהיה שמחה בלב

שאלה: עברתי כברת דרך ארוכה וקשה עד שהגעתי לחכמת הקבלה, בסופו של דבר קיבלתי הכול, אותך רב ואת ספרי המקובלים הגדולים. המוח שלי התמלא בידע, אבל השמחה עזבה את הלב. זה מפחיד, מה עליי לעשות?

תשובתי: השמחה שלך הייתה אגואיסטית. כעת עליך לרכוש שמחה אלטרואיסטית, מתוך כך שאת מתחברת לאמת. כל העולם מתפתח לקראת זה. תביטי איך האנושות כל הזמן מחפשת אחר דרך האמת ומאבדת אותה. זה מתגלה היום בכל תחום, אנחנו לא יכולים למצוא שום דבר מתוך האגו, כי הוא מיצה את עצמו. אנחנו לא יכולים להתקדם יותר בצורה אגואיסטית, כפי שניסינו לעשות בעבר ללא הצלחה וחשבנו שזה מחוסר מזל. עכשיו זה כבר ברור לנו.

עלינו לעצור את התנועה האגואיסטית שלנו קדימה שהיא חסרת תועלת לחלוטין ונושאת עמה רק מכות גורל חדשות, וללמוד כיצד אפשר להתפתח בהתאם לשיטה שמציעה חכמת הקבלה.
חכמת הקבלה אומרת בפשטות: מעל כל הבעיות שלנו שנובעות מתוך שנאה זה לזה, מעל לכל המחלוקות, עלינו לבנות גשרונים של חיבור, כלומר, השיטה היא לא להשמיד את המחלוקות, אלא להתעלות מעליהן.

נניח ששני אגואיסטים מתייחסים זה לזה מתוך האגו (מינוס), מתחילים להתייחס זה לזה לפי שיטת חכמת הקבלה באהבה (פלוס), הפער בין המינוס והפלוס נקרא ״נשמה״.
מתוך שיעור וירטואלי, 23.04.2017

 

 

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest