דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / שתי מגמות בחיי הפזורה היהודית – חלק ו'

שתי מגמות בחיי הפזורה היהודית – חלק ו'

שיתוף, שנמצא למעלה מהעולם שלנו

שאלה: יכול להיות שבעתיד המדענים יוכלו לגלות גֵן שקיים דווקא בעם היהודי, שאחראי על הקשר, קודם כל ביניהם לבין עצמם ואחר כך עם אנשים אחרים. בעיקרון, כבר היום מגלים, שהגֵנים אחראים אפילו על השקפות פוליטיות?

תשובתי: הגנים אחראים על כל מה ששייך לעולם שלנו. ואילו אנחנו מדברים על שיתוף, שנמצא למעלה מהעולם שלנו. בהחלט אפשרי, שיתגלו תוצאות ברמה הגשמית אבל בעיקרון, אני לא חושב כך, מפני שתכונות רוחניות מנותקות מתכונות גשמיות.

שאלה: היום אנחנו עדים לפירוד, פילוג וניתוק גדולים מאוד בתוך מדינת ישראל, וכמו כן בין יהודי אמריקה ליהודי ישראל. לְמה זה יכול להוביל?

תשובתי: לאסון, לשואה. או ליהפך. אנחנו נמצאים בנקודת היפוך קריטית, שמתוכה יכולה להיווצר התפתחות אירועים כזו או אחרת. או שאנחנו נביא את עצמנו למצב שבו כל העולם יקום ויתלכד נגדנו ובאמת יופיע איום של השמדה. או שהעולם והיהודים יוכלו להכיר בבעיה הקיימת גם בעולם וגם ביהודים ויבינו באיזה אופן עליהם לפעול בשיתוף פעולה כדי להעלות את עצמם בעזרת מחשבת הבריאה. עלינו להעמיד את מחשבת הבריאה בראש ההתפתחות של האנושות ובאופן כזה להשיג יציאה לדרגת התפתחות עליונה הבאה.

מתוך תוכנית טלוויזיה "ניתוח שיטתי של התפתחות עם ישראל", 29.07.2019:

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest