דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שתי דרכים להגיע לדרגת ה"אדם"

שתי דרכים להגיע לדרגת ה"אדם"

קיימות שתי דרכים להגיע לדרגת ה"אדם" – "דרך הייסורים" ו"דרך האור".

בעודנו בעולם שלנו, במצב הנמוך ביותר, קיבלנו פתאום "דחיפה" שהביאה אותנו לקבוצה, למערכת הכללית של הנשמות הנפרדות והבלתי מתוקנות.

יש לנו הכול – מורה, ספרים, קבוצה, כדי להתחיל להתחבר, להידמות למערכת ה"אדם" שנמצאת בעולם האצילות.

אם אנחנו מתחברים מתוך הרצון להגיע לדרגת ה"אדם" כדי להשפיע לבורא בדיוק כפי שהוא משפיע לנו ולהגיע איתו להשתוות מוחלטת, אז מתוך המבנה השלם הזה יורד עלינו בזמן הלימוד מה שנקרא "אור מקיף". הוא משפיע עלינו ומתקן אותנו בהדרגה, הוא יוצר מאיתנו אחד שלם.

הכול תלוי רק במאמץ שלנו להתאסף לקבוצה הכללית וללמוד בה מתוך ספרי המקור, ובהשתוקקות שלנו למטרת הבריאה בזמן הלימוד. אלה הם האמצעים להשגת המצב העליון שלנו. כולנו יחד צריכים להגיע לדרגת ה"אדם".

שתי דרכי ההתקדמות אל המטרה הן: "דרך האור", כאשר אנחנו מזמינים על עצמנו את השפעת האור, ו"דרך הייסורים", כשאנחנו, בהיותנו בקבוצה, לא כל כך משתוקקים קדימה. ואז מופיעות אצלנו בעיות גדולות מאוד, ובמשך שנים רבות אנחנו לא יודעים מה לעשות עם עצמנו ומדוע שום דבר לא מצליח לנו. וזה מפני שאנחנו לא מנצלים את אותם האמצעים שנמצאים ברשותנו. לכן אנחנו מתקדמים תחת השפעת הייסורים בצורה מאוד איטית וקשה ומבזבזים שנים רבות של ייסורים.

אם היינו יכולים להתעלות מעל עצמנו, להשתוקק להתחבר זה עם זה, ובחריקת שיניים לראות את העתיד המושלם, המאושר והשלם שלנו, אז מייד היינו מגלים את אור התיקון שקיים בנו, את האור המקיף שמחבר אותנו. בחיבור הזה היינו מרגישים מייד את העולם העליון.

חסרה לנו ההתקפה שמכוונת לדיכוי עצמי והתעלות מעל העצמי אל תכונת ההשפעה והאהבה ההדדית. אני מקווה שבכנס הקרוב נצליח לעשות את זה. יש ברשותנו את כל התנאים המוקדמים כדי שזה יצליח.

מתוך השיעור הווירטואלי, 06.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
מינוס גדול ושחור
דרך האור במקום דרך הייסורים
המציאות השלישית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest