דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שתי אפשרויות להתקדמות רוחנית

שתי אפשרויות להתקדמות רוחנית

הערה: הכוח העליון מעוניין בכך שהנבראים ייצרו עימו מגע. הוא יודע כיצד "לדקור" אותנו, בכך שמכה בטבע שלנו (ברצון לקבל) בכזאת צורה שנפנה אליו. מפני שכאשר טוב לנו, אנחנו לא נזכרים בו. אבל קיימת אפשרות נוספת, כאשר אנחנו בעצמנו, במודע, מתחילים לפנות אליו, מבלי לחכות למכות. כיצד אפשר לעשות זאת?

תשובתי: יש כמה אמצעים עיקריים שבעזרתם אנחנו יכולים לעורר את השפעת הכוח העליון עלינו: לימוד לפי מקורות, קבוצה שבה אנחנו לומדים ומממשים את השיטה הזאת, הפצת חכמת הקבלה וארגון של כל האנושות להתקרבות לכוח העליון.

שאלה: בכך שנוכחים בשיעור ולומדים חומרים, אנחנו גם מעוררים על עצמנו את האור העליון?

תשובתי: ללא ספק! לאחר כמה מאות של שעות כאלה, האדם בהכרח יקבל הרגשה של שינויים פנימיים. הוא יתחיל לראות דרך העולם הזה, על ידי הראייה הפנימית שלו את הכוח העליון, שאיתו הוא נכנס למגע ושמתחיל להתלבש בתוכו.

שאלה: כאשר אנחנו מתחילים להתאחד בינינו בקבוצה, זה גם דורש מאיתנו מאמצים, זה גם "מכות" לאגו, כאלה שאנו מודעים להן. באפשרות  הראשונה הבורא מכה אותי, ובשנייה אני כביכול מכה את עצמי, מה ההבדל ביניהן?

תשובתי: ראשית, אתה לא מכה את עצמך אלא בוחר בדרך הזאת. היא יכולה להיות "קוצנית", לא נוחה במיוחד, אבל אתה בוחר בה במודע. ואתה יכול לשכנע את עצמך, שזה הכרחי, לא רק כדי לברוח מייסורים, אלא מפני שאתה רוצה להיות אדם! אתה רוצה לבחור דרך של צמיחה רוחנית בעודך בחיים בעולם הזה להרגיש את העולם העליון. יש לך כאן הזדמנות להתחיל לעבוד על עצמך, לקרב את עצמך למקור נצחי ומושלם ולהפוך להיות כמוהו. מה גם, שזה מושג בחיים האלה. לכן, מה שלא תעשה בעולם הזה, לא ניתן להשוות בשום צורה לאותה תוצאה שאתה משיג על ידי מימוש חכמת הקבלה.

מתוך שיעור וירטואלי, 21.8.2016

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest