דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שלכולם יהיה נוח!

שלכולם יהיה נוח!

שאלה: מה הקשר בין כל ארבעת הכנסים הקרובים? איזו תוצאה הם יכולים להניב? איך זה יבנה את הקבוצה העולמית אם כולנו כאחד נתכונן אליהם?

תשובתי: הדבר העיקרי הוא להתכונן בצורה נכונה לכנסים. העניין הוא לא בלארגן את הכנס. אם אתם רוצים שזה באמת יהיה כנס רוחני, להתקדמות רוחנית, אתם צריכים לשלול באופן מוחלט את הדרישות האגואיסטיות שלכם, את הרצון לקיים את הכנס במקום זה או אחר רק בגלל שזה נוח לכם או מסיבה אחרת.

צריכה להיות סיבה אחת פשוטה מאוד: בכנס צריכים להשתתף כמה שיותר חברים שלנו. ולכן צריך לארגן אותו באופן כזה, שהוא יהיה נוח בצורה המרבית לאותם האנשים שכל הזמן נמצאים איתנו.

הכנס בשום פנים ואופן לא צריך להיות מאורגן עבור החדשים או עבור אנשים זרים שייכנסו אלינו מהרחוב, או עבור אנשים מיוחדים. בשום פנים ואופן לא!

הכנס נערך אך ורק עבורנו! אם יש אפשרות להזמין לערב אחד מישהו מהצד, זה משהו אחר. זה משהו משני ולגמרי לא מחייב.

לכן, בראש ובראשונה הדבר העיקרי הוא שלכולם יהיה נוח: לפנסיונרים, לזקנים, להורים עם ילדים, לנכים, לילדים קטנים, לאנשים שיש להם כל מיני בעיות וצריכים לנוח קצת במשך היום מפני שאינם יכולים להימצא בכנס יום שלם, וכן הלאה. את כל זה צריך לקחת בחשבון. בכל זאת מדובר בשלושה ימים!

אם המארגנים ייקחו את הכול בחשבון אז הכנס יצליח, מפני שהתנאי הראשון הוא שאתה חושב על כולם, שיהיה להם נוח ולא לך. אתה חייב לבטל לגמרי את הדעה שלך ולעשות את מה שטוב לכולם.

גישה כזאת צריכה להיות בכל מקום בעולם. לא חשוב לי היכן להעביר את הכנס, בכל כפר ובכל התנאים, רק שזה יהיה נוח לכולם. ונוח, זה אומר זול ונגיש. זה הכול. זה התנאי הראשון של הכנס.

והתנאי השני הוא שכולם ישתתפו בכנס, שכל אחד ישלח את הבקשות שלו, כל מיני שירים, קליפים. תעשו כל מה שרק אפשר ותהיו יחד איתנו.

תאמינו לי, כשאני יושב מול המסך אני מתפעל אפילו יותר מאשר כשאני נוכח במקום, מפני שהמרחק שמפריד בינינו נותן חיסרון נוסף, השתוקקות נוספת מכך שאני לא שָם אלא כאן. אני מכין את עצמי לזה, ועבורי המסך הופך לקשר האידיאלי עם אלה שנמצאים שָם, בכנס עצמו.

מתוך השיעור הווירטואלי, 29.01.2012

ידיעות קודמות בנושא:
בעיניים פקוחות ולב פתוח
המצב הבא שלנו
הכול תלוי בהכנה הנכונה!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest