דף הבית / המשבר ופתרונו / שליש מהמוסלמים הבריטיים, אנטישמיים

שליש מהמוסלמים הבריטיים, אנטישמיים

שאלה: על פי תוצאות משאל שנערך על ידי חברת ICN, יותר משליש מחסידי האסלאם בבריטניה סבורים שיהודים רכשו שלטון רב מדי בבריטניה ומשפיעים יתר על המידה על כלי התקשורת, המוסדות הפיננסיים והכלכלה. בנוסף, למעלה מרבע מהם משוכנעים שהיהודים אחראים לרוב המלחמות על פני כדור הארץ.

בשונה מאזרחים אחרים בבריטניה, 27% מהמוסלמים שנשאלו, הודו שהם שונאים את היהודים פשוט בגלל התנהגותם. האם גם מבחינה היסטורית, האנטישמיות אצל המוסלמים מובהקת יותר מאשר אצל כל השאר?

תשובתי: במשך דורות רבים יהודים ומוסלמים התקיימו יחד באופן פחות או יותר נורמאלי, מפני שהם אף פעם לא היו יריבים דתיים, לא היו ביניהם ניגודים מיוחדים. השבר ביחסים החל מתוך התנגדות גיאוגרפית ופוליטית, כאשר אנגליה שלא רצתה לעזוב את ארץ ישראל, החלה להצית שנאה בקרב הערבים כלפי היהודים. מעין פוליטיקה רגילה של ״הפרד ומשול״. האסלאם במהותו לא מנוגד כלל ליהדות, להפך אלו הן שתי דתות קרובות, כמשקל נגד הנצרות.

שאלה: מדוע האסלאם הקיצוני הנוכחי נושא תוקפנות עזה כלפי היהודים?

תשובתי: האסלאם המודרני הוא האסלאם הקיצוני, אך היסוד של האסלאם האמיתי הוא הסופיזם (חכמת הקבלה האסלאמית). בכל הזמנים חיו מקובלים ערביים (סופים), שהותירו אחריהם ספרים גדולים. היום מתרחש בעולם עימות גדול של אגו, לכן טבעי הדבר והכרחי שישראל תצא קדימה ותציג לכל העולם את שיטת האיחוד. היא קיימת רק אצלנו, ואילו אנחנו לא רוצים לגלות אותה בתוכנו ולהתחיל לעבוד איתה. שיטת האיחוד הזאת נקראת "חכמת הקבלה". לא מיסטיקה, לא קלפי טארוט, לא חוטים אדומים, אלא דווקא חכמת קבלה אמיתית. אם נתחיל לעסוק בחכמת הקבלה, כל האנושות תרגיש מיד עד כמה רצינית הכוונה שלנו להנהיג בעולם תיקונים של הטבע האגואיסטי של האדם ולהביא את כולם לאיחוד, להשכנת שלום ורוגע. כך כל הזרמים שמכוונים נגדנו, ייעלמו.

שאלה: מהו הזרם הראשון שיקבל את חכמת הקבלה?

תשובתי: תחילה כולם יחד יהיו נגד המקובלים, כולל היהדות. אחר כך ההכרה וההבנה תתחיל להתרחש חלקית אצל הנוצרים וחלקית אצל היהודים. עם המוסלמים בינתיים הדבר מסובך הרבה יותר, למרות שפנימית הם קרובים יותר להבנה, אך קיימת אצלם בעיה פנימית גדולה מאוד בזהות שלהם. הדבר הטוב ביותר יהיה, אם אנחנו היהודים, נתאחד ונראה לאומות העולם כיצד להשיג איחוד גלובלי בעולמנו.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 14.4.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest