דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הכנה / שיעור וירטואלי, 17.10.10

שיעור וירטואלי, 17.10.10

הכנה לכנס, 17.10.10, מ-16:00 עד 17:00

להורדה: video.gif וידאו | audio.gifאודיו

תקציר שיעור:

טבע הבריאה או "הבורא" זו מערכת נצחית, שלמה, הנמצאת סביבנו בצורה האידאלית, בחיבור הרמוני של כוחות וקשרים מנוגדים. רק העולם שלנו, התחתון במערכות הזאת, נמצא בקליפת האגואיזם והפוך לגמרי למימד העליון.

מחשבת הבריאה היא בכך שנכיר את טבע ההשפעה מהתכונות ההפוכות לה ונרצה להתעלות מעל האגואיזם שלנו, לעבור את המחסום הבלתי נראה ולהשתוות לבורא. המקובלים יצרו שיטה להשגת הבורא, הנמצאת בכלל פשוט, "ואהבת ורעך כמוך". לא קל לממש אותו, מכיוון שתכונת האהבה וההשפעה האלטרואיסטית לא נמצאת בטבע האדם מלכתחילה. אנחנו צריכים מקור אנרגיה שיעלה בעינינו את ערכן של התכונות הללו.

קבוצת חברים שמשתוקקים להשגה רוחנית ולחיבור עם הבורא היא האמצעי לכך. הבורא נסתר, איננו רואים אותו, איננו מרגישים. קבוצה היא מודל קטן של חברה רוחנית, בה אנחנו יכולים לעבוד על היחס שלנו לבורא דרך היחס לחברים, דרך איחוד הרצונות ודרך הקשר בינינו, על מנת לגלות את הבורא. לא ביכולתנו לשנות את עצמנו, אך אנחנו יכולים להיות תחת השפעה של סביבה נכונה ולבקש שהאור העליון יתקן אותנו.

זו המטרה של הכנסים. להיות בכנס כזה משמע לקבל התרשמויות חזקות מהרוח הכללית של אחדות והשתוקקות למטרה. אך אם ההשגחה העליונה לא מאפשרת לאדם להגיע לכנס, עליו להשתתף בו באופן וירטואלי ולהיות בקשר עם הכלי העולמי. זה מספיק. כל השאר הבורא ישלים, הרי אנחנו נמצאים תחת השפעתו הכללית. אנחנו נדרשים רק להשתדל להיות תחת השפעתו המקסימלית של האור העליון, שישנה את הטבע שלנו.

הצלחת הכנס תלויה בהכנה שלנו. איננו צריכים לצפות להפתעות כלשהן. הפתעות יתגלו רק בקשר בינינו. על ידי מאמצינו הפנימיים ניצור שדה רוחני עוצמתי ונגיע לחיבור, בו יתגלה הבורא.

שיעורים קודמים:
שיעור וירטואלי, 10.10.10
שיעור וירטואלי, 3.10.10
שיעור וירטואלי בספר הזוהר, 8.08.10

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest