דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שינוי המבנה של כלי התקשורת

שינוי המבנה של כלי התקשורת

שאלה: כל יזם שואף למצוא לעצמו לקוחות חדשים. בדרך כלל זה ממומש דרך פרסום. אבל המשאל האחרון הראה, ש- 80% מאנשי העסקים הורידו את תקציבי הפרסום עד לאפס, מפני שהפרסומת אינה עובדת. מהו תפקידם של כלי התקשורת בקשר הזה?

תשובתי: התפקיד העיקרי של כלי התקשורת זה לחבר בין בני האדם. איפה כלי התקשורת האלה? עבור מה הם עובדים? כלי תקשורת שטותיים לגמרי עובדים נגד המסה הכללית של האנשים.

לכן, קודם כל, צריך לשנות את המבנה של כלי התקשורת. תתאר לעצמך, כיצד תשתנה התמונה הכללית של העולם אם כלי התקשורת העירוניים יתחילו לעסוק בהשכלה ובחינוך של האוכלוסייה.

ואותם מנהלי המפעלים, אותם אנשי העסקים יתחילו לממן אותם, מפני שכלי התקשורת יעסקו בעמל חברתי מועיל, בעבודה נורמלית על האוכלוסייה, ולא ינסו למכור לכולם דברים שאין בהם צורך, שאינם מביאים שום תועלת. האוכלוסייה בעזרת כלי התקשורת תתיישר, האווירה בעיר תתחיל להשתנות, כדאי לשלם עבור זה.

למעשה, הכול תלוי באותם אנשי העסקים שמנהלים את כלי התקשורת, מפני שהם מספקים לכלי התקשורת עבודה, הם משלמים!

אם אנשי העסקים יתאחדו, אז הם יוכלו להכתיב את המחירים שלהם ו"להזמין את המוזיקה". לכן כלי התקשורת אינם יכולים לפעול כמו מקודם, כי הם צריכים לגבות מחיר סביר עבור עיבוד המידע הנכון, על זמינותו ומסירתו. זה תפקידם. אם הם לא יצליחו לעשות את זה, אז הם יתקפלו.

באופן כללי, אני חושב, ששינוי המבנה הזה כבר נמצא בראשיתו.

מתוך התוכנית "מבעד לזמן", 16.09.2013

ידיעות קודמות בנושא:
התשובה לכלי התקשורת: כלי החינוך
ערוץ חינוכי במקום הפרסומות
אמצעי התקשורת – לשרות העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest