דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שייכות לאמת המוחלטת

שייכות לאמת המוחלטת

שאלה: איך אנחנו מרגישים את הבורא? האם זה רגש של הודיה על זה שיצר אותנו או עוד משהו?

תשובתי: אם אין לך כלים רוחניים, אז אין שום הרגשה והתפעלות מהבורא ואי אפשר להסביר לך את זה.

התפעלות מהבורא, זה הרגשה של שייכות לאמת המוחלטת, זה נמצא למעלה מכל הספקות, הבעיות, זה למעלה ממך עצמך, זה נעתק מכל החשבונות הקטנים שלך! אתה מגלה "אבסולוט", שלמות. והשלמות הזאת היא למעלה מכל הערכים הקודמים שלך.

שאלה: האם יוצא, שהרגש הזה מנותק מהקשר שלי עם החברים?

תשובתי: מצד אחד זה מנותק, ומצד שני, בקשר עם החברים אתה בכל זאת נוגע במקצת בהרגשת הבורא, בהתפעלות ממנו. כמו שנאמר: "וראית את אחוריי, ופניי לא תראה". אבל אתה כבר יכול להעריך, שזה משהו מעל הכלים שלך, מעל לתכונות שלך. אז נשאלת השאלה, איך אפשר להעריך משהו מעל הכלים שלי? אבל כך מתגלה "האור המקיף", "אחוריים דעליון".

אבל בעיקר, זה "הקו האמצעי", שבלעדיו, בלעדי המגע הרגעי הזה בבורא, כל ההשגות שלך אינן שוות שום דבר. אפילו שאנחנו נשיג שלום מלא וגן עדן על פני האדמה והכול ייראה נפלא, כל האידיליה הזאת אינה שווה כלום. כי בסופו של דבר, אנחנו צריכים להשיג איזו שהיא שייכות לכוח העליון שנמצא מעלינו.

זה כמו חוט חשמל, שדרוש רק כדי לגלות את החשמל. החשמל בכלל אינו "זורם" דרך החוט, אלא מועבר סביב החוט כמו אנרגיה של שדה אלקטרומגנטי, כלומר האנרגיה עוברת ליד החוט ולא בתוכו. והחוט הוא רק כדי שהאנרגיה תוכל להתגלות לידו. כך גם החברים, זהו חומר, שעל ידו צריך לגלות את הבורא.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 21.11.2013

ידיעות קודמות בנושא:
טעינה בשדה של הבורא
כמה פרטים מתמונת העולם הרוחנית
עשרה אנשים והבורא ביניהם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest