דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / שיא בעלייה ב-2015 

שיא בעלייה ב-2015 

הערה: בסך הכול בשנת 2015 הגיעו לישראל כ-30,000 עולים: מובילה בעלייה צרפת עם כ-8,000 עולים, כ-7,000 עולים מאוקראינה ועוד מרוסיה ארה"ב וקנדה. זו נחשבת לעלייה הגדולה ביותר בעשר השנים האחרונות.

תשובתי: רבים מהעולים מגיעים לישראל באין ברירה.

הערה: ובכל זאת, צפוי שהעלייה תלך ותגדל. המדינה צריכה להתכונן לקליטת העלייה הגדולה.

תשובתי: ללא ספק. המצב בעולם הולך ומדרדר, ובאופן טבעי, מתוך תחושה פנימית, כולם מאשימים את היהודים בכל הבעיות והצרות של האנושות, וזה אכן נכון לפי הכתוב בספר "הזוהר". לכן צפוי שמצבם של היהודים יורע וכתוצאה מכך העלייה לישראל תלך ותגדל. אנחנו צריכים לשמוח בזה, כיוון שככל שהיהודים יהיו רוב בישראל, כך יהיה ברור להם שאין מקום אחר בעולם עבורם, ושהם צריכים לעשות משהו ביחד כדי לשפר את מצבם. העולים, שהגיעו מתוך קושי וסבל, יהיו רגישים יותר ומוכנים לשמוע: מי אנחנו עם ישראל, מדוע עלינו להתאסף, להתאחד ולהתחבר, וכיצד דרך האיחוד שלנו העולם כולו יגיע לאיחוד ולמצב בריא וטוב.

שאלה: האם לדעתך המסה העיקרית של היהודים תתאסף בישראל?

תשובתי: כן, מסתמן שהכול הולך לקראת זה, ואם הקליטה שלהם בישראל תתנהל נכון, אז מגמת העלייה תצבור תאוצה. אחרת, היהודים יתחילו לברוח מכאן, וניאלץ לעבור מחזור נוסף של יציאה לגלות וחזרה לארץ ישראל, עד שנסיים את התיקון שלנו ואת תיקון העולם. אני מקווה שנסיים את התיקון כבר עכשיו מבלי שנצטרך לעזוב שוב את המדינה ולעבור מדורי גיהנום, שהרי לא נתקבל בברכה להתיישבות מחודשת באף מדינה, אלא נחווה גירוש כמו גל המהגרים בכל העולם.

הערה: האם יקבלו את הפליטים היהודים בהולנד או בצרפת, כפי שקיבלו את הפליטים הערביים?

תשובתי: אף מדינה לא תסכים לקבל את היהודים, ומצבם יהיה נורא, כך מתואר בכתבי "בעל הסולם" וגם בספר "הזוהר". וזה בהחלט יכול לקרות, במידה שעם ישראל לא יסכים להתאחד עכשיו. האיחוד שלנו הוא התרופה להבראת האנושות בכל העולם, ובראש ובראשונה להבראת עם ישראל.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 29.12.2015

Guy Assayag Flash9

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest