דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / שורש השנאה ליהודים

שורש השנאה ליהודים

שאלה: למה ישראל מתעלמת מהקצנת הביקורת של האו"ם נגדה?

תשובתי: בגלל שאנחנו לא מבינים, לא יודעים ולא חושבים שזה כך. אנחנו חושבים כמו ילדים קטנים שצריכים לקבל אותנו כמו כולם. מלכתחילה בלב ובמוח, בנשמה של כל אחד ואחד מאומות העולם, אנחנו לא כמוהם, אנחנו "חייזרים", הגענו מאיזשהו מקום ואנחנו יכולים לגרום רק רע לכל האנושות.

שאלה: לאן אתה רואה את זה מתפתח?

תשובתי: זה יתפתח עד כדי כך שיחליטו שצריכים לבטל את מדינת ישראל והיהודים חייבים לצאת מכאן, כי אנחנו לא מסוגלים לחיות בשלום עם אף אחד, אז אנחנו חייבים לצאת ממדינת ישראל ולהשאיר אותה לפלסטינים.

שאלה: אם היית צריך עכשיו להכין מפת דרכים כדי לצאת מהמצב, מהם שלושת הצעדים הראשונים שעל עם ישראל לבצע?

תשובתי: קודם כל להסביר לעם ישראל למה אומות העולם מתייחסות אלינו כך. שנית, לפרסם לכל העולם למה הם בעצמם מתייחסים אלינו כך. שלישית, לפנות לאו"ם ולהביא את הדיון הזה לבימת האו"ם, לפרסם בכל המדינות, במיוחד בין היהודים, את הדברים האלה. עלינו להפיץ את הסיבה לשנאה נגד היהודים, את שורש הבעיה. ואם זו בעיה שורשית שנמצאת בדנ"א של אומות העולם, אז אנחנו יכולים לשנות זאת על ידי זה שאנחנו משתנים, על ידי זה שאנחנו מחייבים אותם להשתנות. לא צריך אפילו לפרסם להם את הדברים, אלא לפרסם רק ליהודים עצמם, כי אם אנחנו היהודים נשתנה ונגיע לאהבת אחים בינינו, אז בכך נחייב את כל אומות העולם שיתייחסו אלינו כמו אחים ועוד יותר מזה.

 

מתוך ישיבת כתבים, 12.12.2021

 

 

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest