דף הבית / חכמת הקבלה / שורשים רוחניים / שורש הסרטן –  האגו

שורש הסרטן –  האגו

שאלה: באוניברסיטת תל אביב פיתחו שיטת טיפול חדשה שמאפשרת לתקוף תאים סרטניים בלי לפגוע בתאים בריאים. הטיפול אמור לפתור את הבעיה של גידולים עמידים לכימותרפיה. מצד אחד זה משמח, אבל מצד שני לפעמים אני מרגיש שמחלת הסרטן גדולה מאיתנו. כבר בשנות ה-70 הבטיחו שתוך כמה שנים תימצא תרופה, מאז עברו 50 שנה והמחלה הזו עדיין פוגעת באנשים הכי טובים שאני מכיר. אני מרגיש את זה על הבשר אצלי במשפחה. יש משהו מיוחד במחלת הסרטן?

תשובתי: כל המחלות הן תוצאה מהאגו של האדם. הכוונה לא שאתה מסתכל על אדם ואומר הוא אגואיסט גדול, ולכן יש לו סיכוי לחלות בסרטן, חס ושלום. אלא כל מחלה, כל מכה שפוגעת בבריאות, זו תוצאה מחוסר איזון בתוך האדם, כי יש לו רצון אגואיסטי לא מאוזן. ויכול להיות שזה יפגע באנשים טובים ובתינוקות פשוט ללא שום סיבה הנראית לעין, מפני שכך זה בשורש שלנו.

שאלה: זאת אומרת מדובר בעניין מערכתי, כלל חברתי?

תשובתי: זה עניין כלל חברתי, המחלה הזו יכולה לפרוץ בכל אדם, והשורש יכול להתגלות אחרי כמה דורות.

שאלה: למה עד היום לא הצלחנו למצוא פתרון למחלת הסרטן?

תשובתי: זו תופעה שקרובה מאוד לרוחניות. מהו סרטן? תאים שמתחילים פתאום לאכול את הסביבה שלהם ואחר כך הם עצמם מתים. בדרך כלל אנחנו מתייחסים פחות או יותר נכון לסביבה שבה אנחנו חיים, אבל אם אנחנו לא מודעים לכך, אז אנחנו הורסים את הסביבה כביכול לטובתנו ואחר כך מתים. זה לפעמים קורה אפילו בין מדינות, בין שכנים. אפשר ממש לראות איך אתה גורם רע לאדם שעשה לך כל כך טוב, והאדם אומר, "אני לא יודע, אני בעצמי לא יודע, לא חשבתי, לא ידעתי, אני לא יכול לעצור את עצמי".

 

שאלה: למה התכוונת כשאמרת שהתופעה של מחלת הסרטן ממש קרובה לתופעות רוחניות?

תשובתי: שהשורש של המחלה זה האגו שלנו.

 

מתוך התוכנית "מבט פנימי – אקטואליה בראי הקבלה", 25.4.2022

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest