דף הבית / אקטואליה / "שבועת השתלבות" למהגרים

"שבועת השתלבות" למהגרים

הערה: ממשלת בלגיה מחפשת דרכים להשליט ביטחון במדינה ולהגן על אזרחיה מפני פעולות הטרור. בעקבות פעולת הטרור האחרונה בבלגיה שבה כידוע נהרגו 35 בני אדם, שלטונות בלגיה החליטו לחייב את המהגרים שלא מגיעים ממדינות האיחוד האירופאי לחתום על "שבועת השתלבות", הצהרה לקבלת ערכים מקומיים. רק לאחר חתימתם, יוכלו הפליטים לקבל את הזכות להתגורר במדינה. המסמך כולל בתוכו התחייבות למנוע כל ניסיון לביצוע פעולות טרור וכמו כן לדווח על פעולות שבתכנון.

תשובתי: קיימת שיטה פשוטה מאוד לאילוף בעלי חיים בעזרת שכר או עונש. על ידי גילוי חיבה וליטוף אפשר ללא שום בעיה לאלף נמרים, דובים או כל בעל חיים. לעומת זאת את בני האדם אי אפשר לאלף, במיוחד כאלה שיש להם רעיון או מטרה. לכן חתימה או התחייבות לא מבטיחות שום דבר.

הערה: מעניין שבלגיה לא החליטה להפסיק את הקליטה, אלא רק לחייב את הנקלטים בשבועה.

תשובתי: בוודאי, זה הרי ביטוי של ההתנהגות האירופאית הטובה, אבל זה לא יעזור. אם האירופאים רוצים להפסיק את פעולות הטרור, עליהם לציית למהגרים לגמרי ולבצע את דרישותיהם להתאסלם, ללכת למסגד וכולי. ברגע שזה ייעשה והמדינה הקולטת תקבל את התהליך הזה כמדיניות שלה, כל הטרור ייפסק. דרך אגב, תהליך המעבר לאיסלם הוא פשוט מאוד, לכן אם האירופאים מחפשים מוצא, אז תהליך ההתאסלמות הוא המוצא היחיד עבורם.

שאלה: אם בכל זאת יוחלט לסגור את הגבולות ולאפשר לאיזו מפלגה פשיסטית ימנית לקחת את השליטה?

תשובתי: זה לא יעזור, הסובלנות האירופאית בכל מקרה תוביל את אירופה להרס. בנוסף, הכול נעשה על ידי ההנהגה העליונה כדי לכוון גם את האירופאים ויחד איתם גם את המהגרים ואת המחבלים, כלפי ישראל. בקרוב מאד יחל מסע צלב מאירופה לעבר ישראל.

שאלה: בשביל מה לסובב את כולם לכיוון ישראל?

תשובתי: בשביל מה היטלר ארגן זאת בזמנו? והוא עשה זאת לא רק במדינתו אלא גם במדינות אחרות. היטלר העביר מסר ברור מאד, היהודים גורמים לכל הרע הכלל עולמי, והמשימה המשותפת שלו ושל תומכיו היא להשמיד את היהודים מהשורש. הוא הבהיר לתומכיו שהדבר היחיד שמפריע וזורע פירוד כולל הם היהודים ואם הם ישמידו אותם, אז הם יבנו ביניהם קשרי ידידות, יחסים הדדיים נכונים ואהבה.

שאלה: אירופה תגיע למסקנה הזאת בסופו של דבר?

תשובתי: בוודאי, אירופה תהפוך להיות נאצית והמוסלמים ינהלו את התנועה הזאת. הכל יהיה מכוון נגד היהודים באירופה ונגד מדינת ישראל עד שנבין שרק על ידי איחוד בינינו נוכל להתנגד לזה. איחוד עם ישראל הוא הכרחי לעולם ולא רק כדי להינצל, אלא כדי להגיע לדרגת ההתפתחות הבאה ולבצע את תוכנית הבריאה.

הערה: אלה מילים גבוהות מאוד עבור האדם הפשוט…

תשובתי: אם לא נבצע את תפקידנו ונתאחד, אז ״תאי גזים״ חדשים יחייבו אותנו לעשות זאת.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן"  3.4.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest