דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / שאלות על ענייני דיומא

שאלות על ענייני דיומא

1. שאלה: מדוע אינך מצטרף בצורה אקטיבית לשורותיהם של המוחים?

תשובתי: מפני שאף אחד בעולם הזה לא עושה שום דבר בונה, אלא רק שובר, אם הוא לא עושה זאת מתוך שאיפה להגיע ולגלות את תכונת ההשפעה והאהבה. ללא שינוי/תיקון החברה, כל פעולות המחאה האלה לא ישיגו שום דבר ופשוט יחזרו על עצמן.

2. שאלה: אז מדוע אינך מסביר בצורה אקטיבית את נקודת המבט שלך על מה שקורה, אם אתה חושב שהיא אמיתית?

תשובתי: אנחנו חוששים שיחשבו שאנחנו רוצים לנצל אותם כדי להרוויח על חשבונם. אנחנו חוששים שהמוחים עדיין לא התייאשו מהיכולת להשיג את מטרותיהם ולא ירצו לשמוע שום דבר צדדי. המוחים צריכים להיות בשלים לקבל את המטרות שלנו. עליהם להבין שאם לא יתקנו את עצמם עד דרגת ההשפעה, הדרישות האגואיסטיות שלהם, לא חשוב כמה צודקות הן יהיו, לא יניבו פירות. מפני שהיום העולם מתפתח בתוך הקשר האינטגרלי שבו. מי שאינו מציית לחוק הזה, לא יראה תועלת מהפעולות שלו, אלא להיפך, הוא יראה מהן רק נזק.

3. שאלה: אלו כוחות וזרמים אתה רואה במחאות בארץ?

תשובתי: מתוך מה שראיתי, ישנם כמה סוגים של סיסמאות:

– סיסמאות מהסוג של "חיבור", "אהבה", "ביחד" וסיסמאות נוספות על איחוד העם, שאינו תלוי בשום צורה בממשלה, אלא רק בחברה עצמה. דווקא בהן אנחנו תומכים. מפני שרק כאלה שינויים בחברה, רק התיקונים שלה, הם שישנו את החיים, מפני שהם יובילו אותנו לאיזון עם הטבע, ודווקא את זה עלינו להסביר לאנשים.

– סיסמאות מהסוג של "מתחברים מצליחים". הם צריכים לברר מה זה בדיוק "מצליחים". שהם לא בעד הפלת הממשלה אלא בעד שינוי/שיפור החברה עצמה, שמשתנה לא על ידי הממשלה אלא על ידי החינוך.

– סיסמאות כמו "שוויון", "דירות", "קוטג'", "בנזין", "שיפור תנאי הרופאים", ועוד סיסמאות שמדברות על הרווחה של העם. ודאי שהממשלה צריכה להתחיל להשוות את ההכנסות בחברה, אך במקביל לכך חייבים להתחיל לחנך את כל החברה, ודווקא זה יביא בסופו של דבר למצב המתוקן: לחברה שצורכת בצורה נבונה, שבה גם משיגים את השוויון בין האזרחים.

– סיסמאות שקוראות "להפיל את הממשלה". הן מורגשות כתעמולה מצד המפלגות והארגונים מהצד השמאלי של המפה.

המקובלים אינם בעד ויתורים, אלא בעד שלום, שתלוי אך ורק בחינוך המקדים של שני העמים לשלום ביניהם, ולאחר מכן, להגיע לשלום עד כדי ביטול הגבולות.

ידיעות קודמות בנושא:
אל הערבות ההדדית!
למה אתה ימני, אדון לייטמן?
רוצים לערב את העם? תלמדו אותו איך בנויה המערכת!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest