דף הבית / קבלה ומדע / טבע / רוּחָנִים, סיבה להתחממות גלובלית!

רוּחָנִים, סיבה להתחממות גלובלית!

laitman_2006-11_ba-iam_016_wp.jpg

הודעה ("Forbes",ארה"ב): בהתאם למחקרים חדשים, תחנות החשמל שמופעלות על ידי הרוח (רוּחָנִים) יכולות להביא לשינויי אקלים. טכנולוגיות חדשות גורמות לעליות בטמפרטורה. בקרבת רוּחָנִים גדולים יכולות הטמפרטורות הליליות לעלות עקב הזרמת אוויר חם על פני הקרקע. המדענים השתמשו בנתונים שהתקבלו מלוויינים והוכיחו, שבשנים האחרונות בניית רוּחָנִים גדולים במערב טקסס הביאה לעלייה בטמפרטורות הליליות ב – 0,72ºС.

ההשפעה העיקרית מסתכמת בכך, שאם בלילה האדמה בדרך כלל קרה יותר מהאטמוספרה, אז גם האוויר בקרבת האדמה קר יותר מזה שנמצא למעלה.

סיבוב המדחפים של הטורבינות מערבב את שתי מסות האוויר הללו, את הקרה והחמה, ובכך מביא לקירור המסות האוויריות שנמצאות למעלה יותר.

ההשפעה הזאת היא יוצאת דופן גם בזה ש – 0,72ºС לא בהרבה קטנה מ – 0,8ºС, ודווקא זו הטמפרטורה שכרגע סבורים שהיא הסכום המלאכותי של ההתחממות הגלובלית. בכך אנחנו לא משנים את האיזון האנרגטי העיקרי של כדור הארץ, אנחנו פשוט מעבירים את החום הזה למקום אחר. אם ניקח בחשבון את הפרסומים הקודמים על כך שהרוּחָנִים שמוצבים בים הפתוח, ינמיכו את הטמפרטורה של האוויר מסביבם בערך במעלה אחת, אז אפשר להניח, שערבוב כזה של מסות אוויריות יביא לגדילת מהירות ההתאדות של מי הים.

תגובתי: אם אנחנו חושבים שאפשר איפה שהוא להרוויח מבלי להפסיד במקום אחר, אז אנחנו מרמים את עצמנו, בכך ששוכחים מהאיחוד של הטבע וחוקיו על המרחב הסגור.

לא ניתן לרמות את הטבע, איך שלא תסובב, וכדי להפוך להיות הרמוני עם הטבע יהיה צורך להחליף את האגו, שהוא הסיבה הראשונית למצב שנוצר.

ידיעות קודמות בנושא:
התחממות גלובלית, סופות, שיטפונות, בצורות
הטבע במשבר
הולך להיות פה קור לא נורמלי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest