רגע לפני התיקון

שאלה: לכולם ברור, שאנחנו מצאנו את עצמנו במבוי סתום וצריך בדחיפות לנקוט באמצעים. אבל לא מובן, איזה פתרון בדיוק מציע בעל הסולם ואיזו שיטה אתה מציע כדי לעצור את המערכת ששולחת עלינו טילים? האם אתה סבור שפעולות צבאיות לא יביאו לשום דבר?

תשובתי: אני לא אומר שלא צריך בכלל להתגונן. אנחנו חייבים להגיב על המתקפה, אבל רק כדי להרוויח זמן שיאפשר לנו לעבור לפסים אחרים.

שאלה: כל עוד לא החלה תפנית ההסלמה?

תשובתי: אם אנחנו נתחיל לעסוק בצורה נכונה בבעיה הזאת, כפי שמורה לנו התורה שלנו, אז כבר לא תהיה תפנית חדשה. התורה דורשת מאיתנו להתחבר בינינו. אנחנו נמצאים עכשיו בכזה מצב כמו ליד הר סיני, וחייבים להפוך להיות כאיש אחד בלב אחד. אם נתאחד, נצליח, ואם לא, אז כאן יהיה מקום קבורתנו.

שאלה: בחברה הישראלית יש הרבה אנשים שהפילוג בעָם מאוד מועיל להם. כולם שונאים את כולם: חלק שונאים את הרוסים, אלה שונאים את יוצאי עדות המזרח, אחרים שונאים את יוצאי אירופה. הפילוג הזה לא נעלם, אלא רק מתחזק. עורכי דין לוקחים שוחד, המשטרה מתייחסת בחוסר אכפתיות כלפי החובות שלה, כל המערכת מתקלקלת…

תשובתי: זהו סימן מובהק שאנחנו צריכים בדחיפות לעסוק בתיקון שלנו, כי דווקא בנו טמון כל השורש של הבעיה.

שאלה: כל האינטרנט מלא באמירות עוינות לכיוון שלנו. אנחנו מצאנו את עצמנו במעגל של שנאה כוללת ותחת טילים שנופלים עלינו.

תשובתי: זהו דווקא אותו המצב שמתאים יותר מהכול לתיקון. כי הכול התגלה. התברר, שכל המערכת הרוסה ואנחנו נוחלים מפלה בכל התחומים. אנחנו לא יכולים לבנות את עצמנו.

אנחנו עדיין מחזיקים את עצמנו יחד, הודות ללחץ שמפעילים עלינו האויבים ששונאים אותנו. אבל אם לא השכנים שהקיפו אותנו עם סכינים מכל הצדדים ורוצים להשמיד אותנו במדינה שלנו, אז היינו מתחילים להרוג זה את זה.

נשאר רק להודות לשונאים על כך שהם מחזיקים אותנו יחד כמו אגוזים בשק. אחרת כבר מזמן היינו מתפזרים, מבלי להשאיר אפילו זכר לעָם ישראל שיכול לעלות. רק שנאה חיצונית מאפשרת לנו עד עכשיו לא להיעלם בקרב שבעה מיליארד בני האדם.

אנחנו נמצאים בנקודה הסופית, רגע לפני התיקון. או שהתיקון הזה יתרחש על ידי מכות, או על ידי השׂכל שלנו שיעזור לנו לקחת את תהליך התיקון לידיים שלנו ולהתקדם בדרך הטובה: או שנלך בדרך של אור וזירוז הזמן ("אחישנה") או בדרך של ייסורים, מהלך של התפתחות טבעית ("בעיתו").

"דרך האור" מניחה, שאנחנו נתחיל לחנך את עצמנו. אין שום אפשרות אחרת להשיג תיקון, חוץ מחינוך של כולם. חייבים להביא את שיטת התיקון לכל העָם ולהסביר במה הייחודיות שלנו, מאיזו סיבה שונאים אותנו, מה אנחנו צריכים לעשות כדי להתקדם באמת ולקדם קדימה את כל האנושות.

כולם חייבים לדעת מה הטבע דורש מאיתנו. המילה "הטבע", זה בגימטריה "אלוקים". זה אותו הכוח. כל אחד צריך לדעת את התורה האמיתית שניתנה לצורך התיקון שלנו בעזרת המאור המחזיר למוטב.

תורה, זה המאור המחזיר למוטב, והטבע שלנו, זה היצר הרע, האגו שלנו. כמו שנאמר: "בראתי יצר רע, בראתי תורה תבלין", כי בעזרתה אנחנו מתקנים את האגו. האור שנמצא בתורה, כלומר כוח ההשפעה והאהבה הוא זה שמתקן אותנו. לכן אנחנו צריכים ללמוד איך לתקן את עצמנו ולהעביר את השיטה הזאת לכל העולם.

אלה דברים פשוטים וקלים מאוד. נאמר, "כל התורה, דבר קל הוא". וזה באמת כך, אם רק האדם לא מבלבל את זה עם משהו אחר, אלא עוסק במה שצריך. אנחנו חייבים לעשות את זה.

כאשר אתה תבוא אל העָם ותתחיל להסביר את זה, אז אתה תראה באיזו מוכנות כולם יסכימו, ירצו לשמוע אותך ולהצטרף אלינו.

מתוך התוכנית "תפקיד של עם ישראל" מס' 2, 08.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
ההצלחה מובטחת
מלחמה ללא סיכוי לניצחון
האידיאולוגיות נלחמות, לא הטנקים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest