דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / ראש העיר ינה שבגרמניה: "ישראל אשמה בבעיית הפליטים"

ראש העיר ינה שבגרמניה: "ישראל אשמה בבעיית הפליטים"

מתוך מאמר בעיתון "ג'רוזלם פוסט": "ראש העיר ינה אלברכט שרטר, מהמפלגה הסוציאל-דמוקרטית הגרמנית, מאשים את ישראל באחריות חלקית למשבר הפליטים באירופה וקורא לשר החוץ הגרמני לגלות פחות סובלנות כלפי ישראל.

שרטר מאשים את ארה"ב שתרמה למשבר הפליטים משום עוינותה כלפי האיסלאם, וקורא לשר החוץ מהמפלגה הסוציאל-דמוקרטית לשנות את המדיניות של גרמניה במזרח-התיכון. אלברט שרטר סבור, שישראל אשמה במשבר של הפליטים הסוריים באירופה. כמו כן, הוא קרא לגרמניה לשנות את התפקיד בסכסוך במזרח התיכון, הוא הודיע ש"גרמניה חייבת להפסיק את האיפוק בייחס לישראל כמדינה כובשת". עוד בשנת 2012 הוא קרא לחרם מלא על מוצרים המיוצרים בישראל. אלברט שרטר בעצמו, מכחיש את כל ההאשמות לאנטישמיות המופנות נגדו. פעולותיו של שרטר הזכירו לרבים את הסיסמה של הנאצים: "אל תקנו מיהודים!".

אני חושב שאין שום ספקות בכך שכל הבעיות, מהקטנות ועד לגדולות, יופנו כלפי ישראל והיהודים, מסיבה אחת: מצבו של העולם תלוי באיחוד שלנו לאחד שלם, והשיטה לאיחוד העולם היא חכמת הקבלה. עם ישראל סיגל חכמה זו לעצמו כבר לפני יותר מ-3,500 שנה. לכן, ברגע שלעולם רע, הוא באופן אינסטינקטיבי מאשים את היהודים. ולתקן את זה אפשר רק על ידי שימוש בשיטת האיחוד, תחילה בקרב היהודים עצמם ואחר כך לכל אומות העולם.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest