דף הבית / כלכלה / כסף / קריסתה של המערכת הפיננסית

קריסתה של המערכת הפיננסית

דעה: (ד. סלנטה, Selente): בשנת 1929 נפל שוק ההון, ולאחר מכן הגיע השפל הגדול – מלחמות הסחר ומטבעות החוץ, ובסופו של דבר, מלחמת העולם השנייה. היום אנו רואים שמתרחש אותו הדבר. בשנת 2000 קרסו חברות ההיי-טק. בשנת 2008 התפוצצה בועת הדיור והמשכנתאות ובעקבותיהם הגיע המשבר הפיננסי. עכשיו, שפל גדול נוסף מתרחש בכל העולם. לפנינו מלחמות של מט"ח (של סין, יפן, וכולי), אחר כך מלחמות סחר ומלחמת עולם שלישית.

אנחנו חיים בעולם של שחיתות ופאשיזם, של התמזגות של עסקים ומדינה. המערכת הייתה אמורה לקרוס אחרי המשבר של שנת 2008. מה שמציל אותה זה הזרמת הכספים לכלכלה של המדינות, כגון, ארה"ב, סין ויפן. הצמיחה הנוכחית בשוק ההון של אגרות החוב היא תוצאה של תחבולה והונאה בקנה מידה עולמי. מורידים את ערך הזהב באופן מלאכותי.

בכל זאת, הקריסה של כל המערכת הפיננסית היא בלתי נמנעת, יחל פיחות המטבע הלאומי הכללי, כאשר הדולר של ארה"ב יאבד את מעמדו של מטבע העתודה.

העולם זקוק לא לפעולות מחאה, אלא לצורות חדשות של ארגון האנשים. וגם צורות כאלה שבהן לא תהיינה ממשלות מתווכות המייצגות את האינטרסים של אנשים מסוימים, אלא האנשים עצמם יילחמו עבור האינטרסים שלהם.

התייחסותי: את כל זה ניבאו עוד במאה הקודמת, אך אי אפשר בינתיים להגיע לאליטות ולהעביר את המסר.

ידיעות קודמות בנושא:
השוק הפיננסי הגלובלי מת, ולא מתכונן בינתיים לקום לתחייה
שלישיית מומחים: תתכוננו לחורבן
בקרוב: קריסה פיננסית של המערב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest