דף הבית / כללי / קפיצות לעבר ולעתיד

קפיצות לעבר ולעתיד

שאלה: האם בעזרת חכמת הקבלה אפשר "לקפוץ" בזמן אם מנקודת מבטה, הזמן והעולם הזה לא קיימים, פרט לגבולות ההרגשה אגואיסטית באוקיינוס האור העליון?

תשובתי: בוודאי שאפשר. אם אני יכול להתמזג לתוך קבוצה, כלומר לבטל את עצמי, ובכך להיכנס לכלי רוחני שנמצא בדרגה מסוימת, אז אני כביכול מתמקם ב"חללית" ויכול לבצע קפיצה בזמן. עם זאת, אני יכול לשנות את המצבים שלי שיתחלפו פי כמה יותר מהר. פרט לזה, אני יכול לבצע קפיצות במרחב, מפני שאז יחד עם הקבוצה אני עולה לדרגה שלה, כך שהם עם האח"פ שלהם יעלו אותי. הנה לך המסע המיוחל.

לעומת זאת, העולם הגשמי הוא מכאני גרידא. אתה לא יכול לשנות בו לא את הזמן, לא את המקום ולא את המרחב, או התנועה, פרט לאותן הגבלות שקיימות בו.

שאלה: כלומר אני יכול לזרז את ההתפתחות הרוחנית שלי?

תשובתי: אם אתה מזרז את ההתפתחות הרוחנית שלך, אז אתה כבר משייט ב"חללית רוחנית", ולא ב"חללית גשמית". בחללית גשמית אתה לא יכול לעשות דבר. כל מה שקיים כאן, הוא מת.

שאלה: כאן אי אפשר לעבור לעבר, כמה מיליוני שנה אחורה?

תשובתי: אפשרות כזאת לא קיימת ואף פעם לא תהיה. אתה יכול רק לשנות במקצת זמן גשמי, אם אתה מתקרב למהירות האור, כמו איינשטיין. בכל מקרה לא תוכל לעשות דבר, מפני שכל התקרבות שלך למהירות האור היא מכאנית נטו, ספקולטיבית.

שאלה: מה הכוונה "לקפוץ לעבר" מנקודת מבט רוחנית?

תשובתי: זה אומר לרדת בכמה מדרגות. בעל הסולם ביקש מהבורא, שיוריד אותו למדרגה שממנה הוא יוכל לדבר עם אנשים רגילים. זה נקרא "קפיצה לעבר". או שאתה מגיע לקבוצה חזקה ויכול להתמזג לתוכה בכזאת צורה, שאתה מתמוסס לתוכה כמו עוּבָּר ברחם אימו והיא מעלה אותך לדרגתה. זה נקרא "קפיצה לעתיד". יתרה מכך, אתה יכול לנהל את הקפיצות לעבר ולעתיד, מפני שהן תלויות במסך שלך.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 12.8.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest