קל לתקן אחרים!

בעבודת ההפצה אנחנו מתקנים את עצמנו, אנחנו מקרבים אלינו את החלקים של הנשמה שלנו ומשתדלים לתקנם. נתנו לנו הזדמנות לתקן אותם כאילו שהם נמצאים מבחוץ.

תאר לעצמך, שאתה נמצא עכשיו בתוך נקודה שחורה שנקראת "העולם הזה". ומבחוץ, מסביב לנקודה הזאת אתה מרגיש עולם חיצוני גדול שאותו אתה רואה לפניך. אתה צריך לתקן את העולם הזה שנמצא מחוצה לך. אבל למה זה נעשה בצורה כזאת? למה הוציאו את כל הרצונות האלה מהקרביים שלך החוצה ופרסו לפניך?

כדי שיהיה לך קל יותר לתקנם! אם הרצונות הללו היו נמצאים בתוכך, אז לא היית שׂם לב שהם מקולקלים, כפי שאתה לא שם לב עכשיו לחסרונות הפנימיים שלך.

רק תתאר לעצמך, שכל המחשבות הבלתי מרוצות שלך בכל אדם בכל העולם וכל האירועים שמתרחשים היו מכוונים לתוכך? אתה אף פעם לא היית מגלה בתוכך שום דבר שלילי, אז איך היית מתקן את זה? אם אותן התכונות היו נמצאות בתוכך, אז רק היית שמח בהן. אבל כך אתה מביט סביבך ורק בוער בך הרצון לתקנם! אתה רואה מבחוץ תכונות רעות, שלמעשה נמצאות בתוכך, אבל אתה יכול לזהותן רק הודות לכך שאתה תופס אותן כחיצוניות.

לכן, כאשר אנחנו יוצאים להפיץ ורוצים לקרב לעצמנו את האנשים, אנחנו לא נותנים לעצמנו דין וחשבון, שבעיקרון אנחנו מתקנים את עצמנו. בהם נמצאים הרצונות הכי גדולים שלנו, אח"פ, כי הם לא נמצאים תחת שליטת ה"נקודה שבלב" שלנו, אלא מחוצה לה. ורק בזכות זה יש לנו הזדמנות לתקן אותם.

לכן אין עבודה אחרת: לספק לגוף הבהמי שלנו קיום הכרחי ולקרב לתיקון את כל העולם, כלומר את תשע הספירות התחתונות, שמתווספות ל"נקודה שבלב" שלי. זוהי ברכה, שאנחנו רואים את העולם הזה מקולקל. נאמר, שהשכינה מקרבת אליה את האיברים האבודים שלה, בדיוק בזה אנחנו עוסקים. אנחנו לא מבינים עד כמה הזמן שלנו, מנקודת מבטה של ההפצה, נבדל מכל מה שהיה בעבר.

מתוך שיעור על מאמר מספר "שמעתי", 04.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
את מי אנחנו מתקנים?
בכך שמשנים את עצמנו, אנו משנים את העולם
להשלים את הרצונות אחד של השני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest