דף הבית / אקטואליה / צרפת תכיר במדינה פלסטינית   

צרפת תכיר במדינה פלסטינית   

שאלה: שׂר החוץ הצרפתי לוראן פאביוס הודיע שפריז תכיר במדינה פלסטינית אם תהליך השלום במזרח התיכון לא יצא מנקודת הקיפאון בזמן הקרוב. ממשלת ישראל דחתה את יוזמת השלום הזאת שהועלתה כמעט כאולטימטום.

איך יש לפריז רצון עז כזה לתמוך במדינה פלסטינית בשעה שהיא בעצמה חווה טרור אסלאמי?

תשובתי: זה לא חשוב, אפילו אם כל אומות העולם יחוו פחד, השפלה וכאב מהאסלאם הן יהיו אנטי יהודים ולא אנטי אסלאמיסטים, מפני שהן ירגישו שכל הרע שמתרחש בעולם קורה דווקא בגלל היהודים. כשאנחנו לא יכולים להתחבר בינינו ודרך החיבור להביא את הטוב לעולם, אנחנו מספקים לעולם את הכוח הרע. נותנים לכוח הזה להתפתח ולא מאזנים אותו על ידי הכוח הטוב. אנחנו הצינור שדרכו יכול לרדת לעולם הכוח העליון הטוב, שיספק איזון וקיום נכון, וכל עוד לא נעשה זאת, לא נתחיל להתאחד בינינו כדי להפוך למוליך של הכוח הזה בעולמנו, האנושות תרגיש יותר ויותר שאנחנו מהווים את הסיבה לכל הצרות בעולם. לא יעזור לנו אם נחשוב בצורה חכמה והגיונית ונאמר לעצמינו, שעכשיו אירופה תראה לאיזה מצב בעולם מביאים כל מטיפי האסלאם הקיצוני החדש וכולי. אירופה לא תראה את זה, להיפך היא תסתדר איתם ותנסה לרסן אותם קצת. הפלישה לאירופה של מיליוני מוסלמים תימשך, ויחד איתם יכנסו הרבה מאוד גורמים לוחמניים קיצונים. אבל אירופה תתחשב בהם יותר ויותר ואותנו היא תשנא, לא מפני שאנחנו טובים או רעים למוסלמים, או בגלל שאנחנו בעד או נגד מדינתם, אלא מפני שאנחנו לא מביאים את הכוח הטוב לעולם. צריך להבדיל בין הדברים האלה.

שאלה: האם מישהו מבין את זה?

תשובתי: אף אחד אינו מבין, אומות העולם פועלות בצורה אינסטינקטיבית, הן מרגישות שהרע נובע מאיתנו. כשאנחנו תוהים ושואלים אם עשינו משהו רע, אם אנחנו מבצעים פעולות טרור?, הן עונות שהרע נובע מאיתנו. למה הן לא יודעות. חכמת הקבלה מסבירה שזה בגלל שאנחנו לא מעבירים דרכנו את הטוב לעולם! אנחנו צריכים להיות באיחוד, ב"ואהבת לרעך כמוך" ועל ידי חיבור כזה בינינו, נעביר דרכנו את הכוח הטוב לעולם שנמצא בטבע וצריך להתגלות בעולם.

שאלה: למה דווקא עלינו מוטלת המשימה הזאת במה אנחנו אשמים?

תשובתי: אנחנו לא אשמים בדבר, אלא שנבחרנו למשימה הזאת ולכן חייבים לעשות אותה. "אנחנו" הכוונה לקבוצת אנשים שברגע שהיא תתאחד, יעבור דרכה הכוח הטוב והמאחד לעולם. רק כך אנחנו יכולים להבטיח את העתיד הטוב שלנו ולא בשום צורה אחרת.

אני שמח שאני חי בדור כזה ובזמן כזה שבו מתרחשים אירועים כאלה. אני מקווה שעם ישראל יבין את מה שכתוב בחכמת הקבלה שהיא היסוד של עם ישראל. החוכמה הזו התגלתה לפני 6000 שנה ואנחנו צריכים להבין אותה מפני שאחרת אנחנו יכולים להתדרדר לשואה חדשה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 1.2.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest