דף הבית / המשבר ופתרונו / צירי לידה של האנושות החדשה

צירי לידה של האנושות החדשה

שאלה: האם לדעתך תשתנה שיטת הבחירות בעקבות הכישלונות החוזרים?

תשובתי: גם אם היא תשתנה זה לא יעזור. המערכת בנויה בהתאם לחינוך שהעם שקיבל. אנחנו נכנסים לשנה טובה מאוד, במדינות רבות המצב אינו יציב ורגוע ונראה שהוא יתפשט לכל העולם. אלו צירי לידה של האנושות, וזה הזמן שהעולם הבא צריך להתגלות ולהיפתח, ועלינו לרצות לצאת החוצה ולראות כיצד אנחנו יכולים לעזור לו.

הערה: היחס האופטימי שלך למצב בעולם לא ברור. העולם בכאוס, אנשים רבים מתים מקורונה, מהומות באמריקה ובישראל העם מפולג.

תגובתי: אלו צירי לידה כואבים, ולא מובן מה קורה ומה אנחנו צריכים. במקרה הזה עלינו להיות "המיילדת" ולסייע לעולם כמה שאפשר להבין. עלינו "לפתוח" את צוואר הרחם ולעזור לעוּבר לצאת (למציאות החדשה).

שאלה: איך אנחנו יכולים לעזור?

תשובתי: ראשית, עלינו להבין שהכוחות שלוחצים עלינו עכשיו הם הכרחיים, אחרת לא נוכל להיוולד לעולם החדש. שנית, עלינו לדאוג שהלידה תעבור באופן תקין, כי הלידה הזו מיוחדת מאוד. זו לא סתם לידה ממציאות אחת למציאות שנייה, מעבדות לחירות, אלא כמו שאנחנו לומדים בחכמת הקבלה, האגו נולד עכשיו בצורה חדשה ועליו לעבור היפוך. לכן מצד אחד עלינו להבין שצריך לתת לעולם זמן "להתבשל", ומצד שני עלינו להתפלל ולבקש עזרה להבין מה הסיוע שעלינו להגיש וכיצד נעזור לעוּבר לצאת לעולם. זה לא פשוט.

שאלה: מהו העוּבר שאתה מדבר עליו?

תשובתי: האנושות החדשה, ההבנה החדשה, ההרגשה החדשה, כוח החיבור שייולד בינינו. בתוך האגו תיוולד תכונת הבורא והמיילדת זה הטבע. עלינו לסייע לאנושות החדשה להיוולד.

 

מתוך ישיבת כתבים, 7.1.2021

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest