דף הבית / קבלה לעם / קבלה למתחיל / פרוטקציה לגילוי הבורא

פרוטקציה לגילוי הבורא

שאלה: איזה כוח יצר את תוכנית הבריאה ובשביל מה? האם מכינים אותנו למשהו נסתר מאחורי כל מה שמתרחש?

תשובתי: בוודאי! מכינים אותנו לגילוי הבורא לנברא בעולם הזה. לזה מיועדת חכמת הקבלה, מפני שכל אדם חייב לגלות את הבורא. הבורא מסמל "בוא וראה". כך אנחנו מכנים אותו, מאחר והאדם בא ומגלה.

שאלה: לאן צריך לבוא כדי לראות?

תשובתי: להשגה, להרגשה, לזה שאתה מפתח את עצמך בעזרת שני כוחות מנוגדים, שביניהם אתה מגלה את המערכת העליונה ואת המהות של התוכנית הפנימית שלה. וזה נקרא הבורא. זוהי החכמה (המדע) האמיתית ביותר ולכן כך היא גם נקראת, חכמת הקבלה. אתה מגיע לגילוי הזה בדרך מדעית, כמו בכל מדע אחר.

שאלה: מה האדם צריך לעשות כדי לחדור לתוך המערכת הזאת, לתוך ה"מחשב" הזה?

תשובתי: רק לממש את העצות וההמלצות של המקובלים: לבוא ללמוד, לבצע פעולות שמפתחות בו את החוש השישי, שבעזרתו הוא מגלה את הבורא, את העולם העליון. בדיוק כפי שהאדם מרגיש את העולם שלנו, הוא יגלה מציאות נוספת שמנהלת אותנו, מלווה אותנו, מארגנת לנו הכול.

שאלה: אתה יכול לעשות לי "פרוטקציה", לעזור לחדור לתוך ה"מחשב" הזה?

תשובתי: בדיוק זה מה שאנחנו עושים. אבל אתה נדרש להשקיע בזה קצת כוחות: לבוא ללמוד, להשתתף בכל מיני פעולות שמפתחות את החושים שלך. אז תתחיל להרגיש דרך העולם הזה את אותה המערכת שמפעילה אותך. הכול פתוח לפניך.

שאלה: כשאנחנו לומדים את חכמת הקבלה, אנחנו לומדים על המערכת הזאת?

תשובתי: כן! זה נקרא "גילוי אלוקותו לנבראיו בעולם הזה", גילוי המערכת של ההנהגה העליונה לכל אדם שנמצא בעולם שלנו.

שאלה: חכמת הקבלה זה איזה לימוד פילוסופי?

תשובתי: לא. פילוסופיה זה חשיבה ושיקולים שׂכלתניים, ללא כל מיני תוצאות ממשיות בחיים שלנו. בעוד שחכמת הקבלה היא מדע מעשי מאוד. היא מגלה לאדם את העולם העליון ומלמדת אותו איך לנהל בעצמו בצורה נכונה את החיים שלו.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, מתאריך 12.4.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest