דף הבית / אקטואליה / פצצה נוספת של טראמפ

פצצה נוספת של טראמפ

הערה: הנשיא הבא של ארה"ב דונלד טראמפ, הודיע שאחת השיטות היעילות ביותר להפוך את הרפואה האמריקאית נגישה לנציגי מעמד הביניים ולבטל את רפורמות הבריאות של אובמה, זה להפחית את מחירי התרופות בארה"ב. ברגע שהעיתונאים הפיצו את הציטוט הזה באינטרנט, מדדי המניות של יצרני הענק של תרופות החלו לצנוח. מומחים רבים בתחום הבריאות חזו את המלחמות העתידיות בין ממשל טראמפ והיזמים.

תגובתי: אנחנו לא מתארים לעצמנו מה המשמעות, מפני שתקציב משרד הבריאות והסכומים שמבוזבזים על תרופות לאוכלוסייה, שווה לתקציב של משרד ההגנה. רוקחות, זהו עסק רווחי מאוד, שעליו מוציאים הרבה מאוד כסף שכולו "נשרף". לדוגמה, תרופה שעולה עשרה סנט, נמכרת באלף דולר. אם טראמפ אכן יתחיל בהוזלת התרופות הללו, כלומר חברות התרופות יקבלו רק את מה שמגיע להן, ולא פי 500 וגם לא פי 5000 ממחיר העלות, אז וודאי שכך מגיב השוק,  מדובר בסכומי עתק. אלה כוחות שמפחידים יותר ממלחמה גרעינית.

טראמפ, הוא אדם נועז. אין ספק שמלמעלה ניתן לו תפקיד גדול מאוד. הוא מהווה התגלמות של פנייתה של האנושות לדרך חדשה, למטרה חדשה, להתפתחות חדשה, לפחות דרכו הכוח העליון יישמע ביחס אלינו. אני לא רוצה לרומם אותו עד לרמה הזאת, כי הוא בסך הכול "בובה על חוט", אבל בובה נבחרת. בהשוואה לזאת שנבחרה לפניו, הוא מגלם ייצוג אחר לחלוטין של הבורא. נקווה, שהוא יצליח.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 19.12.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest