דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / פעולה של מחאה חברתית בתל-אביב

פעולה של מחאה חברתית בתל-אביב

שאלה: שלחתי לך הודעה אודות הגל חדש של המחאה. מה דעתך על הסיבוב הנוסף של המחאה בישראל?

ההודעה: בתאריך 23.06 בשבת בערב, נערכה בתל-אביב פעולה של מחאה חברתית, שבה נוטלים חלק כמה אלפי בני אדם.

המפגינים התאספו בכיכר "הבימה", ומשם החלו בתהלוכה לכיוון הבניין של עיריית תל אביב.

עיתון "הארץ" מדווח, שמשתתפי הפעולה חסמו את התנועה של התחבורה ברחוב אבן-גבירול ונכנסו לעימות עם השוטרים. כמה עשרות מפגינים קיצוניים שברו חלונות ראווה של סניפי הבנקים "דיסקונט", "הפועלים", "לאומי" שהיו ממוקמים שם, ופרצו פנימה.

לאזור הוזעקו כוחות גדולים של המשטרה, כולל יחידת יס"מ. במשטרה מדגישים, שהפעולה הייתה בלתי חוקית. כרגע נעצרו יותר מעשרה ממשתתפי ההפגנה.

נזכיר, שביום שישי במהלך העימותים לחיסול מאהלי המחאה ברחוב רוטשילד, נעצרו 12 פעילי תנועת המחאה החברתית, וביניהם דפנה ליף. בליל שבת הם שוחררו.

תשובתי: האנשים שלומדים את חכמת הקבלה הקלסית, מסתכלים על העולם שלנו כעל מערכת בקרה (מערכות מסוג זה אני למדתי עוד בהיותי סטודנט לקיברנטיקה). על סמך בסיס הנתונים הנוקשים, אנחנו נכנסנו לשלב של התפתחות האנושות, כאשר שום פעולות, חוץ משינוי בני האדם עצמם, לא יוכלו לשנות שום דבר בעולם.

לכן, אני אישית סבור שכל זה סתם "הבל הבלים". אם מישהו רוצה לשנות את העולם, הוא חייב לדאוג לשינוי האדם, לשינוי של היחסים האנושיים, מאגואיסטיים לאלטרואיסטיים. הניסיונות לשנות את האחרים, את העולם, אבל לא את עצמם, רק יביאו לאלימות, מלחמות, הרס ויכול להיות, שדווקא בגלל זה הם נערכים.

ידיעות קודמות בנושא:
מוחים בצורה יצירתית
המוחים ישלמו על המחאות
"תהיו ריאליים! תדרשו את הבלתי-אפשרי!"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest