דף הבית / אקטואליה / פליטים ואיחוד אירופאי

פליטים ואיחוד אירופאי

דעה: מנהיגי אירופה אינם ילדים כדי לא להבין שאת השיטפון של פליטים שפרץ בזרם חזק מהמזרח התיכון לאירופה לא ניתן לעצור. רק פורקו הספינות הראשונות עם הפליטים במוּרמָנסק והנוסעים מיד פנו לעבר הגבול הנורווגי. תורכיה סירבה לנעול את הגבול עם סוריה. הפתעות מסוג זה יהיו רבות בגבולות האיחוד האירופאי.

ביולי 1938 באוויאן הצרפתית נערך כנס שהוקדש להצלת היהודים מהמשטר הנאצי, זו הייתה הזדמנות להוציאם מהרייך השלישי. אבל הנציגים של 32 המדינות המשתתפות הצהירו שהם אינם יכולים לקבל את הפליטים, גם ארה"ב לא קיבלה אותם. בעזרת תמיכה של חוגים פיננסיים יהודיים בעלי עוצמה, התקבלה הזמנה של היהודים לרפובליקה הדומיניקנית ולמדגסקר שפתחו דלתות לפליטים, מעניין שנציגים של הארגון הציוני הכלל עולמי יצאו נגדה. לעומת זאת, אם הוועידה הייתה זוכה להצלחה היה מתארגן מרכז יהודי שלא על אדמתה של ישראל העתידית. דוד בן גוריון קרא לפיצוץ וביטול הועידה באוויאן. צריך היה לחייב את העולם לקבל את הרעיון של חזרת היהודים רק לפלשתינה, ואם זה לא מסתדר, הם יישרפו בלהבה כחולה. והם נשרפו.

מחנות הפליטים של היום ייהפכו ל"קדרה" שמאיימת על אירופה בפיצוץ כל הסדרים הקיימים שלה! בשנת 1938 האמריקאים לא רצו ליישב את המרחבים של קולורדו ונברסקה ביהודים, והאנגלים לא רצו להכניסם לפלשתינה. הם הכינו "מטעמים" עבור האירופאים. היום האירופאים לא יכולים להבין שלצורך עצירת זרם הפליטים נדרש להשמיד את המדינה האסלאמית ולהפסיק את השינוי של המזרח התיכון.

תגובתי: ספק אם הרצון שלהם יעזור בעניין זה, מאחר ובינתיים הכול מתנהל לפי התוכנית של ארה"ב, שהיא יצירת תוהו ובוהו (כאוס) בחלקים שונים של העולם. כך, עד שארה"ב עצמה תתחיל להרגיש את התוהו ובוהו (כאוס) שהולידה בעצמה בתוך הבית שלה, ואז כל העולם יחליט, לפני או אחרי מלחמה, שההצלה היחידה היא באיחוד הכולל.

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest