דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / פירוק וחיבור של הנשמה העולמית

פירוק וחיבור של הנשמה העולמית

שאלה: איך אפשר לזהות את הרע ולפתח שנאה כלפיו?

תשובתי: אי אפשר לזהות את הרע אם אתה לא נמצא בקבוצה, כלומר בנקודת החיבור, באיזו צורת חיבור. צריך להידבק לצורת החיבור הזאת וכל הזמן להתעמק לתוכה, לברר ולחקור אותה, ללמוד אותה, לבדוק ולהשתדל לחדור לתוך המהות הפנימית שלה.

בתוך החיבור שלנו אני מגלה את המערכת הרוחנית הפנימית. כאשר החלקים הנפרדים מתחילים להתחבר בצורה נכונה, אז בתוכם לאט לאט מתגלה המבנה הרוחני שנבנה משני כוחות מנוגדים, אבל שמשלימים זה את זה. בצורה כזאת אני כבר בונה בעצמי את החיבור ובזה מרכיב את הנשמה שלי, מדביק את ה"כלי". כל החלקים שלו הם רצון לקבל, אבל הם מתחברים ביניהם כדי להשלים זה את זה, כלומר בעל מנת להשפיע.

במידה שאני נכנס ומתעמק בבירור הזה, גם בפירוק וגם בחיבור של מבנה כזה שמורכב מחלקים מנוגדים, בזה אני מברר שם את הכול ומוצא את כל התשובות. לכן צריך כל הזמן להיות מכוון לחיבור בפנימיות של כל אדם ואדם, להשתדל לראות אותם מחוברים יחד, זה נקרא שאני משתוקק לגלות את העולם הרוחני. כי כל האנושות מחוברת בתוכה, רק שאנחנו לא מזהים את זה.

ההשתוקקות לזהות את החיבור הזה, להימצא בו ולחיות בתוכו, להרגיש אותו, זה נקרא שאני משתוקק לבורא. כי הכוח שמחבר את כל החלקים מבפנים, זה הכוח העליון.

בתוך החיבור שלנו אני מגלה ש"אין עוד מלבדו". אני לא סתם מחבר את כל החלקים שלנו יחד, בכך שמרכיב את הפאזל של הנשמה הכללית, אלא אני משתדל לגלות בו את הבורא. הוא זה שמפזר כלפיי את כל הבריאה לחלקים, כדי שאני ארכיב אותם חזרה לתמונה אחת ואראה אותו. בתוך הפאזל שאני מרכיב אני בונה את הדמות של הבורא.

בפאזלים רגילים מצוירים עצים, דשא, שמש, ובפאזל הזה מצוירת תמונת הבורא. אם אני מגיע ל"אור החסדים", אז בעזרתו אני מוכן לחבר ולהרכיב את הפאזל הזה. החלקים שלו כבר לא יהיו מנוגדים ולא נדחים זה מזה. וכאשר אני אתחיל לעבוד בלקבל על מנת להשפיע, אז החלקים האלה יהיו מוכנים להידבק זה לזה כמו חלקי מגנט.

ומתוך ההשתתפות ההדדית של החלקים האלה: היחסים שלהם "בעד" ו"נגד" החיבור, אני בונה את צורת הבורא. אפשר לבנות אותו רק בצורה כזאת. אי אפשר לגלות אותו רק על ידי כוח חיובי אחד של השפעה, שכנגדו לא פועל כלום. לכן, רק דרך השבירה אנחנו מגיעים ליכולת לגלות את הבורא.

מתוך שיעור בנושא "שאלות ותשובות", 26.11.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הבריאה המפורקת לחלקים, נמצאת בידיים שלך
האם קיים החצי השני של נשמתי?
מקושרים ברשת אחת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest