דף הבית / אקטואליה / פיגוע המוני באורלנדו

פיגוע המוני באורלנדו

הערה: באורלנדו התרחש פיגוע המוני. אדם צעיר ממוצא אפגני, מוסלמי, עלה לבמה במועדון של הומואים וירה למוות בחמישים בני אדם. את האחריות לפיגוע לקח על עצמו ארגון "המדינה האסלאמית".

התייחסותי: חוסר אהבה כלפי השונה ובכלל זאת כלפי הומואים קיים בקרב כל בני אדם בעלי נטייה הרווחת בחברה. השאלה היא רק כיצד החברה קובעת את היחס לתופעה השונה, והאם היחס נקבע בהתאם לחוקים שנקבעו בחברה, לפי מידת הסובלנות, או לפי ההבנה של התופעה הזאת. לעומת זאת קיימת אי סובלנות דתית כלפי הנטייה המינית השונה.

בהקשר זה האסלאם אף פעם לא היה אכזרי במיוחד. כמניין שנות הקיום של האנושות, כך גם קיימות התופעות הללו. אולם, האסלאם כיום הפך להיות כל כך לוחמני, צר ופנאטי, עד כדי כך שהוא לא מקבל שום סטיות ואפשר לפרשו איך שרוצים. במיוחד כאשר יש צורך לכיבוש, לדיכוי או התעלות וגילוי אידיאולוגיה אישית. לכן עוד נראה דוגמאות רבות כגון זו. ואף אחד לא יכול לעשות דבר בקשר זה.

לאחרונה שהיתי באמריקה לאחר שלא הייתי שם שנה, וכל פעם אני נדהם מהגידול המהיר דווקא של האוכלוסייה המוסלמית שם. מה גם שרואים שהם מרגישים שם בבית, הם אף מרגישים בעלי הבית, לוחצים בגלוי על אחרים ולגמרי לא לוקחים שום דבר לתשומת ליבם. כלומר הם מתנהגים בכוונה בצורה כזאת. יש להם כסף, מאחוריהם ניצב כוח. אנשים משתדלים לא להתעסק איתם. הם לא פוחדים מהמשטרה, הם מרגישים שהמשטרה כביכול תהיה לצידם ולכן האמריקאים מתנהגים בזהירות רבה ביחס אליהם וזזים בשקט הצידה. עם יחס כזה כמובן שנראה שינויים מהירים מאוד בחברה ובכל התחומים.

שאלה: מה אתה יכול לומר מנקודת מבטו של "התסריט  העליון"?

תשובתי: התסריט העליון, הוא פשוט מאוד, האסלאם צריך לכבוש את העולם המודרני, בפרט את אירופה ואמריקה, כדי להפוך להיות חזק מאוד ולצאת נגד ישראל.

שאלה: בגלל "כדור" קטנטן כמו ישראל, צריך לכבוש את כל העולם?!

תשובתי: אחרת הם "ייחנקו" על ידי ישראל, אם הם לא יכבשו את אירופה ואת אמריקה ויחד עם הכוח שלהם יילחמו נגד ישראל. אולם על פי אותו תסריט עליון, לאחר מכן הם בכל מקרה ייחנקו! השאלה האם אנחנו יכולים לפעול היום כך שהם כבר עכשיו "ייחנקו", כדי למנוע קורבנות באירופה ובאמריקה, שלא יהיו מלחמות גדולות, אלימות והתגרויות שאותם הם מתכננים נגד האוכלוסייה של היבשות הללו.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 13.6.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest