דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / פטנט לאושר הגלוי לכולם

פטנט לאושר הגלוי לכולם

שאלה: אתה אומר שהתפקיד של עם ישראל הוא להתאחד בתוכנו ולהראות דוגמה לכל העולם. אבל האם האיחוד הזה וההצלחות שנובעות ממנו בכלכלה, לא ירגיזו עוד יותר את האויבים שלנו?

תשובתי: איחוד זו הפעולה היחידה שלנו, אותה כל העמים יקבלו בשמחה ובהודיה. איחוד טוב אף פעם לא יכול להזיק לעולם. אנחנו מבצעים בזה את החוק של הטבע העליון, ולכן לא יכולים לעורר שום השלכות ותוצאות מזיקות. יתרה מזה, על ידי האיחוד שלנו אנחנו נועלים את המערכת הכללית לסימביוזה (חיי שיתוף) אחת: עולם דומם, צומח, חי והאדם. כל הטבע הופך לאחד שלם, הרמוני, מקושר. זה הדבר היחיד שחסר לעולם.

המשבר של העולם המודרני נובע מזה שכל האנושות מקושרת באופן הדדי, אבל יחד עם זאת אנשים שונאים זה את זה. לכן אין לנו זמן להתמהמהות, אנחנו חייבים לממש את האיחוד שלנו, ואז כל העולם יתאזן. הקשר שלנו, האהבה זה כלפי זה תחבר את כולנו. הכל תלוי בחינוך. לצורך זה לא נדרש סכום כסף גדול ולא אמצעים רבים, צריך רק לחנך את העם לפי העקרונות של האחדות. וחכמת הקבלה מעניקה לנו שיטה כזאת.

שאלה: כיצד יראה עם ישראל המאוחד?

תשובתי: כולם פתאום ירצו שלכולם תהיה פחות או יותר רמת חיים זהה, חובות זהים. נעבוד רק למען הכרחיות בלבד ולא נייצר מוצרים שאין בהם שום צורך, אלא רק למטרות רווח. את כל הזמן שיתפנה מהעבודה נקדיש לחיזוק האיחוד שלנו, שבתוכו נתחיל לגלות את העולם העליון, דרגה של הטבע בה אנחנו קיימים אפילו מחוץ לגופים. נגלה עולם שנמצא למעלה מהאגו שלנו, עולם עליון, רוחני, נרגיש אותו באותה צורה ממשית כמו העולם הזה, בו אנחנו חיים עכשיו. נגלה בינינו כאלה קשרים פנימיים, דרכם נתחיל לגלות את הטבע ונברר שכולנו מקושרים ושכל אחד מרגיש מה שמרגישים כולם.

הרגשת הרשת הכללית הזאת, שקושרת את כולנו, נקראת גילוי הבורא לאדם, גילוי של הכוח הכללי של הטבע שמנהל את כל החיים שלנו. בואו לפחות במקצת נקשיב לְמה שספר הזוהר וחכמת הקבלה אומרים לנו, הם מסבירים לנו את יסודות הבריאה ומייעצים לנו מה עלינו לעשות כדי לפתור את הבעיות של העם שלנו ושל העולם כולו. כל זה נפתר על ידי איחוד פשוט של בני האדם. אנחנו לא מצליחים להתאחד רק מפני שהפטנט הפשוט הזה אינו ידוע לנו, אבל אם היינו מקבלים את השיטה הזאת ומממשים על עצמנו, אז היינו נוכחים לדעת עד כמה הוא פשוט ונגיש.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 31.5.2015. 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest