דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / פוטין קורא ליהודים לחזור לברית המועצות

פוטין קורא ליהודים לחזור לברית המועצות

שאלה: ויאצ'יסלב קנטור נשיא האיחוד האירופאי היהודי בשיחה עם נשיא הפדרציה הרוסית ולדימיר פוטין אמר שליהודים רע עכשיו באירופה משום שהאנטישמיות הרימה שם את ראשה בצורה חדה. בתגובה אמר הנשיא פוטין שהיהודים עזבו את ברית המועצות והוא מזמין אותם לשוב כי הם מועילים לרוסיה.

תשובתי: אני חושב שאין לאף אחד ספק בכך, היהודים מאוד מועילים לרוסיה והמדינה מבינה את זה. כמה זמן יוכלו היהודים לחיות שם עד שיתחדשו הפוגרומים איני יכול לומר, כי אם הדברים ימשיכו להתנהל כמו עכשיו אז וודאי שזה יגיע גם לרוסיה. דבר אחד אפשר לומר שעד המהפכה בשנת 1917 רוסיה הובילה אנטישמיות עולמית על ידי חקיקת גזירות נגד היהודים בתחום מושבם והגבלות אחרות. כמו שהחבר סטאלין תכנן בזמנו להעביר את כל היהודים לבירובידג'אן והרכבות כבר היו מוכנות, כך גם עכשיו יכולים באדיבות להגיד להם שהקצו עבורם אזור אוטונומי יהודי, שיסעו לשם כי זו המולדת שלהם. דבר דומה מחכה ליהודי אירופה, ואף על פי שזה נראה בלתי סביר גם ליהודי אמריקה וישראל. רוסיה באדיבות תשלח אותם לסיביר, ותקבל עבור זה מיליארדי דולרים. כל זה עלול להתרחש רק במקרה, שהיהודים לא יתעשתו ויתחילו לעסוק במשימה ההיסטורית המיוחדת שלהם. בעיקרון, אנחנו נמצאים בשלב שבו כל העולם יתגייס למלחמה נגד היהודים וילחץ עליהם כדי שיבצעו את המחויבות שלהם כלפי האנושות.

היהודים מהווים חוליה מקשרת בין האנושות לבין הכוח הכללי של הטבע. ירידת הכוח החיובי העליון של הטבע לעולם יספק לאנושות כולה התפתחות נכונה וטובה, והכוח הזה עובר רק דרך היהודים. אם הם רוצים לקבל יחס נכון מצד האנושות, והם אינם מקבלים אותו היום בגלל אי ביצוע המשימה, יצטרכו היהודים לבצע אותה ויחס העולם ישתנה אליהם מיד. כתוב על כך בכל המקורות הקבליים ובספר הזוהר, לכן אין מה לשוטט בעולם, מספיק כבר! אנחנו לא צריכים לחזור ולהוליך את עצמנו ארבעים שנה במדבר. נקווה שלא נזדקק לחבר פוטין עם ההצעה הטובה שלו, ולא נצטרך את אוגנדה, מדגסקר או שאר מקומות שבהם נוכל להסתתר כי זה בלתי אפשרי ואנחנו לא צריכים להסתתר מהמחויבות ההיסטורית, האידיאולוגית, הכלכלית והחינוכית שלנו מפני העולם.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 20.1.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest